קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

מחבת ראמן-ירקות בקר

מחבת ראמן-ירקות בקר
מחבת בקר ראמן-ירקות היא מאכל המגיש 4. מנה אחת מכילה 150 קלוריות , 6 גרם חלבון ו -4 גרם שומן . תמורת 58 סנט למנה , מתכון זה מכסה 15% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. רק כמה אנשים אהבו באמת את המנה היפנית הזו. אם יש לכם כרוב, גזר, בצל וחופן של מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 63% , וזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: מחבת ראמן-ירקות בקר , מחבת ראמן ירקות בקר , ומחבת ראמן ירקות בקר .

הוראות

1
במחבת גדולה, מבשלים את בשר הבקר, הגזר והבצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד והגזר פריך-רך; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
בצלבצל
בקרבקר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את המים, הכרוב, הפטריות, הפלפל הירוק, רוטב הסויה ואת תכולת חבילת התיבול מהאטריות. שוברים אטריות לחתיכות קטנות; להוסיף למחבת. מכסים ומבשלים 10 דקות או עד שהנוזלים נספגים והאטריות רכות.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבולתערובת תיבול
פלפל ירוקפלפל ירוק
פטריותפטריות
רוטב סויהרוטב סויה
כרובכרוב
חבילה חתיכות או חתיכות בייקון אמיתיות מבושלותחבילה חתיכות או חתיכות בייקון אמיתיות מבושלות
1/2 כוס רום בטעם BACARDI®1/2 כוס רום בטעם BACARDI®
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: סוביניון בלאן, רוטב שומשום יפני, ריזלינג

סוביניון בלאן, סאקה וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי עבור אטריות ראמן. סאקה היא בחירה ברורה כשזה מגיע לאוכל יפני. אם אתה רוצה לדבוק ביין ענבים, אולי תבחר סוביניון בלאן או ריזלינג. מררי אדוארדס סוביניון בלאן (חצי בקבוק) עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-28 דולר לבקבוק.
מררי אדוארדס סוביניון בלאן (חצי בקבוק)
מררי אדוארדס סוביניון בלאן (חצי בקבוק)
#17 Wine Spectator Top 100 של 2016 היין התוסס הזה מקבל את פנינו בניחוח עדין של יסמין, יערה ופרחי דובדבן, יחד עם תפוז דם וגרידת ליים. אפרסק לבן בשל, נקטרינה, תפוח פינק ליידי ואגס אסייתי מוסיפים ממדים מסקרנים. תה בריוש קלוי, אגוזי לוז והיביסקוס מרחיבים עוד יותר את אופיו האלגנטי. החך הוא השתקפות מוגברת של ארומה, מפוצץ בעוד פירות הדר ואבן ומראה מעט מהמינרליות של האבן הרטובה שתתפתח עם הזמן. הגימור הארוך, השכבתי, ממשיך עם רק רמז של אשכולית ורודה מתוקה.