קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות11
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פלאן שמנת

פלאן שמנת
פלאן שמנת עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון קינוח שלך. מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 2 . מנה זו מכילה סביב 8 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 129 קלוריות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לך סוכר, תמצית vanillan, סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 50%. נסו פלאן שמנת, פלאן ברי שמנת, ו פלאן לבנדר שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים 2 כפיות סוכר בסיר קטן. מבשלים מעל חום בינוני, ערבוב כל הזמן, 2 דקות או עד שהסוכר נמס והופך חום בהיר. במהירות לשפוך תערובת חמה באופן שווה לתוך 2 (6-אונקיה) כוסות פודינג מצופה ספריי בישול, הטיה עד תחתית המעיל של כוסות.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
פודינגפודינג
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מערבבים חלב ושאר החומרים; יוצקים באופן שווה לתוך כוסות פודינג.
מרכיבים שתצטרך
פודינגפודינג
חלבחלב
3
מניחים כוסות פודינג במחבת מרובע 8 אינץ'; מוסיפים מים חמים למחבת לעומק של 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
פודינגפודינג
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
אופים ב 325 במשך 1 שעה ו 20 דקות או עד סט חלקי.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
הסר כוסות פודינג ממים, ולתת מגניב על מתלה חוט. כיסוי וצינה 2 שעות. כדי לשרת, לשחרר קצוות של פודינג עם סכין; הפוך על צלחות הגשה.
מרכיבים שתצטרך
פודינגפודינג
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
סכיןסכין

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית עובדת ממש טוב עם Tempranillo, Albarino, ו Grenache. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. אתה יכול לנסות Sangre דה טורו Tempranillo. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
Sangre de Toro Tempranillo
Sangre de Toro Tempranillo
יין מלא אופי והוא גם חזק ואלגנטי. ניחוחות פרחוניים עדינים על רקע של פירות בשלים מאוד, אלון וכמהין. הטאנינים שלה יש מבנה פירותי, בשרני המתפתח נגיעות קטיפתי של עשן ותבלינים שנרכשו במהלך ההזדקנות.אידיאלי עם בשר, פאייה, ומושלם עם גבינות שמנת.