קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

פלפל-שפשף צלעות חזיר

פלפל-שפשף צלעות חזיר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל פלפל שפשף צלעות חזיר. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 278 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ותרימו פלפל, כמון טחון, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. מתכונים דומים: פלפל-שפשף צלעות חזיר, צלעות חזיר משופשפות במשך יומיים, ו צלעות חזיר משופשפות.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות Foley Estate יקב Sta. ריטה הילס שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.