קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות27
ציון בריאות7
מגזין

פנקייק בננה-פקאן

פנקייק בננה-פקאן
פנקייק בננה-פקאן הוא צמחוני ארוחת בוקר. מתכון זה מספק 27 מנות. עם 218 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חלב חמאה, קמח זהב, סוכר חום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. נסו פנקייק פקאן בננה, פנקייק בננה-פקאן, ו פנקייק פקאן בננה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקציפים ביצים בקערה בינונית עם מקצף יד עד רכות. מקציפים קמח, חלב חמאה, בננות פירה, סוכר, שמן, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח רק עד חלקה. מערבבים בפקאנים. (עבור פנקייק דק יותר, מוסיפים 1 עד 2 כפות חלב.)
מרכיבים שתצטרך
פירה בננהפירה בננה
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(קיבלר)(קיבלר)
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
(צינור גדול)(צינור גדול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מחבת חום עד 191° או מחבת חום מעל חום בינוני. גריז מחבת עם חמאה במידת הצורך. (כדי לבדוק מחבת, מפזרים כמה טיפות מים. אם בועות לקפוץ מסביב, חום הוא בדיוק כמו שצריך.)
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
עבור כל פנקייק, יוצקים מעט פחות מ 1/4 גביע הבלילה מכוס או כד על מחבת חמה. מבשלים פנקייק עד נפוח ויבש בקצוות. להסתובב ולבשל צדדים אחרים עד חום זהוב.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
מגישים פנקייק עם בננות פרוסות חצאים תות.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
5
טפטוף עם סירופ. למעלה עם קצפת; מפזרים אגוז מוסקט.
מרכיבים שתצטרך
לימון גומילימון גומי
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבננות בשלות מאוד פירה (4 בינוני)בננות בשלות מאוד פירה (4 בינוני)31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבננות, פרוסותבננות, פרוסות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום מגורען או ארוזסוכר חום מגורען או ארוז4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב27ריבס, קצוץ טרי או קפואאגוז מוסקט טחון, אם תרצה.אגוז מוסקט טחון, אם תרצה.27ריבס, קצוץ טרי או קפואסירופ מייפל בטעםסירופ מייפל בטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוצים, קלויים, אם תרצה.פקאנים קצוצים, קלויים, אם תרצה.1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתותים, לחתוך לחצי (3 כוסות)תותים, לחתוך לחצי (3 כוסות)27ריבס, קצוץ טרי או קפואממותק קצפת, אם תרצה.ממותק קצפת, אם תרצה.596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות