קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות13
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פנקייק דלעת-ג'ינג'ר עם חמאת ג' ינג'ר

פנקייק דלעת-ג'ינג'ר עם חמאת ג' ינג'ר
פנקייק דלעת-ג'ינג'ר עם חמאת ג' ינג'ר עשוי להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. מתאים ל-3 מנות. מנה אחת מכילה 398 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, חלב, קמח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מתכונים דומים: פנקייק דלעת-ג'ינג'ר עם חמאת ג' ינג'ר, פנקייק דלעת ג'ינג'ר מסוכר, ו פנקייק דלעת ריקוטה עם סירופ ג'ינג'ר-טימין.

הוראות

1
בקערה גדולה, מערבבים יחד קמח, סוכר חום, אבקת אפייה, סודה לשתיה, קינמון, זנגביל, אגוז מוסקט ומלח. בקערה אחרת, מערבבים ביצה, חלב, דלעת, יוגורט וחמאה עד מעורבב היטב. מערבבים תערובת ביצים לתוך תערובת קמח רק עד רטוב באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
קינמוןקינמון
דלעתדלעת
חמאהחמאה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מוסקטמוסקט
יוגורטיוגורט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים מחבת nonstick או מחבת nonstick 12 אינץ ' על חום בינוני (350); כאשר חם, מעיל בקלילות עם חמאה ולהתאים את החום כדי לשמור על טמפרטורה. הבלילה כפית ב 1/3-מנות כוס על מחבת בעדינות להפיץ לתוך סיבובים 4 אינץ'. מבשלים עד פנקייק הם השחמה על הקרקעית ואת הקצוות מתחילים להיראות יבש, 2 עד 3 דקות; לפנות עם מרית רחבה וצדדים אחרים חום, 2 עד 3 דקות יותר. כמו פנקייק מבושלים, להעביר גיליונות אפייה ולשמור חם בתנור 200.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבתמחבת
מריתמרית
תנורתנור
3
מגישים חם עם חמאה זנגביל מסוכר וסירופ מייפל.
מרכיבים שתצטרך
סירופ מייפלסירופ מייפל
חמאהחמאה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
4
חמאה מסוכרת-ג ' ינג ' ר: בקערה, עם כף עץ, מערבבים 2 כפות קצוץ דק זנגביל מסוכר לתוך 1/4 כוס (1/8 lb.) חמאה רכה (לרכך בתנור מיקרוגל בעוצמה מלאה [100%] במשך 5 עד 10 שניות). צ ' יל עד המשרד לפני ההגשה. עושה על 1/4 כוס.
מרכיבים שתצטרך
זנגביל מסוכרזנגביל מסוכר
חמאהחמאה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
תנורתנור

מרכיבים

11 קילו קישואים,1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2(חוֹרֶף)1 כוס בטטה מבושלת1 כוס בטטה מבושלת2(חוֹרֶף)חמאה, נמסהחמאה, נמסה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדלעת משומרדלעת משומר1גדול2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון3ריבס, קצוץ טרי או קפואסירופ מייפלסירופ מייפל1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט דל שומן רגיל או דל שומןיוגורט דל שומן רגיל או דל שומן01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים