קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות30
ציון בריאות22
מגזין

פסטה all ' Amatriciana

פסטה all ' Amatriciana
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל Pastan All ' Amatricianan. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 183 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 10 גרם שומן. והוא יספק כ 30 מנות. אם יש לכם עלה דפנה, צ'ילה, גבינת פקורינו רומנו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. נסו ארוחת ערב הערב: פסטה עם בצל, בייקון ועגבנייה (פסטאן אל 'אמטריצ' יאנה), Pastan Amatriciana, ו Pastan All ' Amatriciana (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה, לשלב את guanciale, צ ' ילה ועלה דפנה ומבשלים על חום נמוך בינוני עד השומן שניתנו ואת guanciale הוא חום זהוב, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
GuancialeGuanciale
עלי דפנהעלי דפנה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את היין ומבשלים מעל חום מתון עד שזה מצטמצם 2 כפות, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
3
מוסיפים את העגבניות והמיצים שלהם ומבשלים על אש נמוכה למדי, ערבוב מדי פעם, עד שהרוטב מתעבה, כ -30 דקות. זרוק את עלה המפרץ.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
עגבנייהעגבנייה
רוטברוטב
4
מביאים סיר גדול של מים מומלחים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מוסיפים את הפסטה ומבשלים על חום גבוה עד בקושי רך.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
6
מסננים את הפסטה ומערבבים אותו לרוטב. לבשל את הפסטה על חום נמוך בינוני, ערבוב מדי פעם, עד אל דנטה, על 2 דקות. מתבלים עם פלפל. כפית את הפסטה לתוך קערות רדודות, מפזרים בנדיבות עם פקורינו רומנו מגורד ומגישים, עובר יותר גבינת פקורינו ליד השולחן.
מרכיבים שתצטרך
פקורינו רומנופקורינו רומנו
פלפלפלפל
פסטהפסטה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה