קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

פסטה כפרית

פסטה כפרית
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל פסטן איכר. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 831 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 47g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. אם יש לכם מלח ופלפל, גבינה, מרק ירקות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האפונה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח תות קלי קלות כקינוח. נסו תבשיל פסטה כפרי, מרק עוף ופסטה בסגנון כפרי, ו מרק איכרים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת גדולה ועמוקה מעל חום גבוה בינוני.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים שמן זית כתית מעולה, 1 סיבוב של המחבת.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
להוסיף בשר נקניק. בשר נקניק קרמבל כפי שהוא חומים.
מרכיבים שתצטרך
נקניק חזיר טחוןנקניק חזיר טחון
4
מוסיפים שום קצוץ למחבת. כאשר כל ההתפוררות יש השחמה שווה, deglaze את טפטוף מחבת באמצעות מרק עוף או ירקות. מערבבים עגבניות מרוסקות ומביאים את הרוטב עד לבועה, ואז להפחית את החום לרתיחה. מערבבים שמנת לתוך הרוטב שלך, זה יסמיק את הצבע ולחתוך את החומציות של העגבניות. מתבלים במלח ופלפל. מערבבים אפונה ובזיליקום לתוך הרוטב שלך לשלב. לזרוק rigate פנה מרוקן חם במחבת עם הרוטב, ולאחר מכן להעביר פסטה לקערה הגשה.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מרוסקותעגבניות מרוסקות
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרק ירקותמרק ירקות
פנה!פנה!
עגבנייהעגבנייה
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
באזיל!באזיל!
קרםקרם
פסטהפסטה
רוטברוטב
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת

מרכיבים

794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול24עליםבזיליקום טרי, קרוע או פרוס דקבזיליקום טרי, קרוע או פרוס דק3ציפורןשום, קצוץ, אופציונלישום, קצוץ, אופציונלי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)6ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינה איטלקית מגוררת, למסירהגבינה איטלקית מגוררת, למסירה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק איטלקי חם, זמין בתפזורת על דלפק הקצב או, 2 קישורים, תרמילים הוסרונקניק איטלקי חם, זמין בתפזורת על דלפק הקצב או, 2 קישורים, תרמילים הוסרו454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק איטלקי מתוק, זמין בתפזורת על דלפק הקצב או, 4 קישורים, תרמילים הוסרונקניק איטלקי מתוק, זמין בתפזורת על דלפק הקצב או, 4 קישורים, תרמילים הוסרו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולה, 1 סיבוב של המחבתשמן זית כתית מעולה, 1 סיבוב של המחבת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה קפואהאפונה ירוקה קפואה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה פנה ריגטה, מבושל לאל דנטהפסטה פנה ריגטה, מבושל לאל דנטה6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף או מרק ירקותעוף או מרק ירקות