קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות49
מגזין

פסטה פגיולי מרק השני

פסטה פגיולי מרק השני
פסטה פגיולי מרק השני יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 37% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 8 מנות עם 501 קלוריות, 43 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן כל אחד. זה מושלם עבור סתיו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. זה עובד גם כמנה עיקרית במחיר סביר. 55 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. אם יש לכם פטרוזיליה, מים, מלח וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון נהדר של 92%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: מרק פסטאן ושעועית כליה למשך 30 דקות (פסטאן אי פגיולי), מרק פסטאן ושעועית כליה למשך 30 דקות (פסטאן אי פגיולי), ו מרק פסטאן ושעועית כליה למשך 30 דקות (פסטאן אי פגיולי).

הוראות

1
בסיר ציר גדול שלבו קוביות עגבניות, שעועית, תרד, מרק עוף, רוטב עגבניות, מים, שום, בייקון, פטרוזיליה, אבקת שום, מלח, פלפל ובזיליקום. מביאים לרתיחה, ומניחים להתבשל במשך 40 דקות, מכוסה.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
אבקת שוםאבקת שום
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
עגבנייהעגבנייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
תרדתרד
שוםשום
פלפלפלפל
בייקוןבייקון
באזיל!באזיל!
שעועיתשעועית
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים פסטה ומבשלים ללא כיסוי עד שהפסטה רכה, כ -10 דקות. מצקת מרק לקערות הגשה אישיות, מפזרים גבינה מעל ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
פסטהפסטה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת

מרכיבים

794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית צפונית גדולה, לא מצוחצחתשעועית צפונית גדולה, לא מצוחצחת227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה8פרוסותבייקון מבושל פריך, מתפוררבייקון מבושל פריך, מתפורר1(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה קונכיותפסטה קונכיות2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תרד קצוץ, מנוקזתרד קצוץ, מנוקז7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ ' יו וטרביאנו הם בחירה מצוינת לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. קסטלו די מלטו קיאנטי קלאסיקו גראן סלציונה עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
קסטלו די מלטו קיאנטי קלאסיקו גראן סלציונה
קסטלו די מלטו קיאנטי קלאסיקו גראן סלציונה
קסטלו די מלטו קיאנטי קלאסיקו גראן סלציונה הוא הביטוי הגדול ביותר של הסנג ' ובזה החד-זנית שלנו. זהו יין ייצור מוגבל המגיע מחבילות בודדות הממוקמות בכרמי קאסי וסן פיירו. המינרליות המתמדת הקיימת ביינות שלנו תואמת כאן כוח עדין, יוצא דופן הן על האף והן על החיך. ליין זה יכולת הזדקנות רבה; רק הזמן יגלה את מאפייניו הייחודיים.הבציר 2015 הוא אחד הטובים ביותר של 50 השנים האחרונות, עם אביב מתון קיץ חם, יבש עושה עבור הבשלה יוצאת דופן תשואות.