קושיבינוני
מוכן ב48 דק.
מנות7
ציון בריאות6
מגזין

פסיון עם ברוסקטה

פסיון עם ברוסקטה
צריך תוספת חלב חינם? פסיון עם ברוסקטה יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתאים ל-7 מנות. מנה זו מכילה סביב 1 גר' של חלבון, 22 גרם של שומן, וסך הכל 229 קלוריות. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זה הוא מאוד תקציב ידידותי מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. אם יש לכם יין, שמן זית כתית מעולה, צ'ילי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 48 דקות. נסו איך לבשל פסיון: פסיון צלי בחמאה עם שמנת ובורבון, פשטידת פסיונים, ו פסיון בחרס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Tenuta di Nozzole קיאנטי Classico Riserva (חצי בקבוק). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים. זוגות היטב עם בשרים ורטבים פסטה בשר, עוף וגבינות קשות.