קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

פרוסות חזיר סיניות

פרוסות חזיר סיניות
פרוסות חזיר סיניות עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 73 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 544 קלוריות. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שיני שום, דבש, מיץ לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב רוטב סויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון קמח תירס עם רוטב שוקולד Lapsang Souchong כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו ראש השנה הסיני: חזיר צלוי סיני (סיו יוק), פרוסות חזיר בקרמל, ו פרוסות חזיר ברוטב הויסין (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. שמורת דה מורגנזון צ ' נין בלאן עם 4.2 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.