קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

פשטידת בשר בקר וחזיר

פשטידת בשר בקר וחזיר
פשטידת בשר-בקר ובשר-חזיר היא ... ללא גלוטן מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 49 גרם חלבון 53 גרם של שומן, וסך הכל 830 קלוריות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חלב, שום, דבש כף נדיב, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. נסו פשטידת עוף מבושלת איטית., עוגת טמל בקר תירס, ו תבשיל טמל בשר (מתכונים דומים).

הוראות

1
חום 1 כף שמן במחבת גדולה מעל חום גבוה, להוסיף בשר חזיר סינטה וחום.
מרכיבים שתצטרך
סטייק פורטרהאוססטייק פורטרהאוס
חזירחזיר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הבצל, שום, צ ' יפוטלה, רוטב אדובו, כמון, כוסברה, אבקת קקאו, קינמון, מלח ופלפל, מבשלים 5 דקות כדי לרכך פיסות בצל. מערבבים את רסק העגבניות ומבשלים 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קקאואבקת קקאו
רסק עגבניותרסק עגבניות
רוטב Adoboרוטב Adobo
כוסברה.כוסברה.
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
קינמוןקינמון
שוםשום
בצלבצל
פלפלפלפל
כמוןכמון
מלחמלח
3
מוסיף את הבירה לגרד את הטפטוף.
מרכיבים שתצטרך
בירהבירה
4
מוסיפים 1 כוס בשר בקר וחום דרך לשלב את הטעמים ואז להתקרר לחלוטין ולאחסן עבור ארוחה מקדימה.
מרכיבים שתצטרך
מלאי בשרמלאי בשר
5
הלילה אתה רוצה לשרת עוגת טמלה, לחמם במחבת מעל חום בינוני בזמן שאתה עושה פולנטה בישול מהיר. מטאטא Preheat.
מרכיבים שתצטרך
פולנטהפולנטה
TamalesTamales
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
מחבתמחבת
6
מחממים ציר עוף וחלב לרתיחה, ואז לטאטא בפולנטה ומבשלים עד עבה, 3 דקות. הערה של קוק: פולנטה צריכה להיות עבה מאוד.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
פולנטהפולנטה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
7
מערבבים בחמאה ודבש ומתבלים במלח ופלפל שחור גס.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחון גספלפל שחור טחון גס
חמאהחמאה
דבשדבש
מלחמלח
8
מורחים את הפולנטה העבה בשכבה זוגית על מילוי הטמלה. למעלה פולנטה עם גבינה וחום תחת broiler.
מרכיבים שתצטרך
פולנטהפולנטה
גבינהגבינה
TamalesTamales
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה

מרכיבים

2(חוֹרֶף)זרעי צ'יפוטלה ברוטב אדובו, קצוץ דק, בתוספת כמה כפיות רוטבזרעי צ'יפוטלה ברוטב אדובו, קצוץ דק, בתוספת כמה כפיות רוטב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשרמלאי בשר340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בירה מקסיקנית (מומלץ: Negra Modelo)בירה מקסיקנית (מומלץ: Negra Modelo)2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף או מיםציר עוף או מים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה (דקלים קטנים)כוסברה (דקלים קטנים)4ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחון (דקל דל)כמון טחון (דקל דל)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחוןחזיר טחון680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נתח בשר טחוןנתח בשר טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כף נדיבה דבשכף נדיבה דבש3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק1בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעל בישול מהיר פולנטהעל בישול מהיר פולנטה6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסה או גבינת צ' דר מעושנתגבינת צ'דר גרוסה או גבינת צ' דר מעושנת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2(יכול להיות או להרחיק)אבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 65 דולר לבקבוק.
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
הייחודי 2012 יש שכבות של דובדבן בר, שוש, פלפל שחור וקינמון. צבע אדום אודם חיוור טאנינים משיי להראות לנו כמה מלכותי האתר הזה.