קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות16
ציון בריאות6
מגזין

פשטידת רועים עם שעועית אפויה

פשטידת רועים עם שעועית אפויה
פשטידת רועים עם שעועית אפויה היא ללא גלוטן ומספק כ 16 מנות. מנה זו מכילה כ 4 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 115 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . 5 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך תפוחי אדמה, בצל, כוסברה טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח הסקוטי. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -35 דקות. , שהוא מוצק. נסו פשטידת רועים, פשטידת רועים ירקות, ו פשטידת רועים ירקות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים את תפוחי האדמה לתוך סיר גדול ומכסים במים מלוחים. מביאים לרתיחה על חום גבוה, ולאחר מכן להפחית את החום בינוני-נמוך, כיסוי, ומבשלים עד מכרז, על 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
לנקז ולאפשר קיטור יבש במשך דקה או שתיים.
4
בינתיים, לשלב זרעי כמון, כוסברה הקרקע, כורכום הקרקע, עלי קארי, ופרוס ירוק צ ' ילה בקערה. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname
כורכוםכורכום
עלי קאריעלי קארי
זרעי כמוןזרעי כמון
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מניחים שמן צמחי זרעי חרדל במחבת גדולה. מכסים ומבשלים מעל חום בינוני עד זרעי חרדל להתחיל popping, ואז להפחית את החום נמוך. כאשר popping מפסיק, במהירות להוסיף את תערובת כמון ולהחליף את המכסה; לבשל עד עשבי תיבול לעשות קול שריקה.
מרכיבים שתצטרך
זרעי חרדלזרעי חרדל
שמן צמחישמן צמחי
כמוןכמון
עשבי תיבולעשבי תיבול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מערבבים את פלפל ירוק, שום, ובצל; לבשל ומערבבים עד הבצל התרכך והפך שקוף, על 5 דקות. מערבבים בתרד, תירס ואפונה עד מחומם דרך. מערבבים את השעועית האפויה. לזרוק את כוסברה, ומתבלים עם אבקת צ ' ילי, 1/2 כפית מלח, ופלפל. מחלקים תערובת ירקות ושעועית באופן שווה לשני מחבתות עוגה עגולות 9 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
שעועית אפויהשעועית אפויה
ירקירק
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
תרדתרד
שוםשום
פלפלפלפל
בצלבצל
תירסתירס
אפונהאפונה
מלחמלח
7
מערבבים תפוחי אדמה, חמאה, חלב, וקמצוץ 1 של מלח בקערה. מחית עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
חמאהחמאה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
מורחים פירה על תערובת השעועית באמצעות מזלג כדי ליצור פסגות קטנות שיהפכו פריך במהלך האפייה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מורחיםמורחים
9
אופים בתנור שחומם מראש עד תפוחי אדמה הם חום זהוב, 20 עד 25 דקות. מגניב במשך 5 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית אפויהשעועית אפויה2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף11 קילו קישואים,3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'6עלי קארי טרייםעלי קארי טריים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס קפואתירס קפוא596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרד קצוץ קפוא, מופשר מנוקז (אופציונלי)תרד קצוץ קפוא, מופשר מנוקז (אופציונלי)1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחון (אופציונלי)שום, טחון (אופציונלי)1פלפל ירוק, קצוץ דק (אופציונלי)פלפל ירוק, קצוץ דק (אופציונלי)1פלפל צ'ילה ירוק, חצוי לאורכופלפל צ'ילה ירוק, חצוי לאורכו1(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname16ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון לפי הטעםפלפל שחור טחון לפי הטעם1(יכול להיות או להרחיק)כורכום הקרקעכורכום הקרקע3(חוֹרֶף)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו11 קילו קישואים,לתיבול בשרלתיבול בשר1קטןבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואהאפונה קפואה5תפוחי אדמה, קלופים וקוביותתפוחי אדמה, קלופים וקוביות1צביטה1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)שמן צמחי (אופציונלי)שמן צמחי (אופציונלי)