קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

צ'אטני ירוק

צ'אטני ירוק
צ'אטני ירוק נטול גלוטן,, ללא חלב, פליאוליתית ולקטו אובו צמחוני ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 1 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל 22 קלוריות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-40 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לכם מיץ לימון, פלפלי צ'ילה, שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד היטב כמו תבלין במחיר סביר מאוד. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 34%, וזה די רע. מתכונים דומים: צ'אטני ירוק , איך מכינים צ' אטני ירוק פונג'אבי, צ'אטני ירוק , איך מכינים צ' אטני ירוק מתוק, ו צ'אטני כוסברה / צ' אטני ירוק לצ'אט.

הוראות

1
מערבבים את הדברים הבאים במעבד מזון עד לקבלת תערובת חלקה: כוסברה, שום, ג ' ינג 'ר, צ' ילי ירוק, בוטנים, מלח לפי הטעם ומיץ לימון.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
מיץ לימוןמיץ לימון
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
בוטניםבוטנים
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
הוסף כמה טיפות מים אם התערובת יבשה מדי.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב טבילה עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מחנות יובי רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה לקובי קאווה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -20 דולר.
יובי וקמפ רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה-40 קובי קאווה
יובי וקמפ רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה-40 קובי קאווה
בצבע זהב חיוור, לקאווה זו יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של הדרים לימון ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה ברוט טבע קאווה הוא מאוד תכליתי כי אין מינון הוסיף, כך את חומציות ובועות לנקות שלך חיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים במרינדה מיסו, טונה משובצת שומשום, טיקה מסאלה עוף וג ' מון איבריקו.