קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות72
מגזין

צ'דר מעושן וקזדילה תפוחים

צ'דר מעושן וקזדילה תפוחים
צ'דר מעושן וקזדילה תפוחים מסתובבים 25 דקות מתחילתו ועד סופו. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 4. צופה בדמות שלך? זה מתכון ללא גלוטן יש 5264 קלוריות, 150 גרם חלבון, ו 155 גרם שומן למנה. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה הוא יקר מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. גשו לסופר וקנו תרד תינוק, תפוחי סבתא סמית, טורטיות, ועוד מספר מצרכים אחרים כדי להפוך אותו היום. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 89%, וזה מדהים. נסו צ'דר מעושן פג' יטה קווזדילה, בייקון-תפוח וצ'דר קסדילה, ו סקונס בייקון וצ'דר מעושן תפוחים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מפזרים טורטיה 1 עם מעט גבינה, חופן קטן של תרד לתינוק, בייקון ותפוחים פרוסים. לחץ על טורטיה נוספת מעל להכנת קסדילה.
מרכיבים שתצטרך
בייבי תרדבייבי תרד
טורטיהטורטיה
תפוחתפוח
גבינהגבינה
בייקוןבייקון
3
מחממים מחבת טפלון על אש בינונית-גבוהה ומרססים בתרסיס טפלון. מבשלים את הקזדילה מכל צד במשך 2 עד 3 דקות עד להזהבה. חזור על הפעולה עם שאר הטורטיות והמילויים. פורסים לטריזים ומגישים עם שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
טורטיהטורטיה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז פסטל הנוצץ הם הבחירות המובילות שלי עבור קסדילה. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז פאקסלי נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אחוזת הפרחים סי וויו רידג ' פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 67 דולר לבקבוק.
פרחים סי וויו רידג ' אסטייט פינו נואר
פרחים סי וויו רידג ' אסטייט פינו נואר
צבע אדום עמוק עם שפת לבנים. ניחוחות הם פרחוניים ופירות דומיננטיים המורכבים מפטל ודובדבן בינג עם עדיןרמזים לארז, פלפל אנגלי ואניס. כל אלמנט האשכול מספק חריפות על החיך עם מרקם חלק ורמזים למינרליות שמובילים לסיום מתמשך מונע חומצה.