קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות16
מגזין

צ'ילי tailgating הטוב ביותר אי פעם!

צ'ילי tailgating הטוב ביותר אי פעם!
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? צ'ילי tailgating הטוב ביותר אי פעם! יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 321 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם שמן זית, בצל, רוטב עגבניות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -30 דקות. . נסו המבורגרים Tailgating, נקניקיות Tailgating, ו כנפיים אסיאתיות Tailgating (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה זיווג עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא קאסטלר קאווה ברוט. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Casteller קאווה ברוט
Casteller קאווה ברוט
הקסטלר ברוט קאווה מציג תפוח ירוק וניחוחות הדר. בפה, יש לו טעמים פריכים, טריים עם הערות הדר ליים ורק מגע של מתיקות. יש לזה טעם טרי, נקי ועצבני.