קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות44
מגזין

צ'ילי טורקיה אידיוט

צ'ילי טורקיה אידיוט
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צ'ילי טורקיה אידיוט. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 346 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. גשו לסופר וקנו עגבניות משומר, שיני שום, שמן זית, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. נסו Jerk טורקיה צ'ילי עם במיה מטוגנת, תחרות צ'ילי השנתית ה -5: כניסה #2-Jamakian Jerk Chili + תפריט שבועי, ו טנדרלוין טורקיה אידיוט (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן בסיר גדול או בתנור הולנדי על חום בינוני גבוה עד מנצנץ.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים את הבצל, פלפל ושום, מתבלים במלח ופלפל, ומבשלים, מערבבים מדי פעם, עד שהירקות מתרככים, בערך 5 עד 8 דקות.2
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים את אבקת צ ' ילי, טימין, קינמון, allspice, ואגוז מוסקט, מערבבים לשלב, ומבשלים עד ריחני, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
4
מוסיפים את טורקיה או עוף ומערבבים מעיל עם תערובת התבלינים.3
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
5
מוסיף את המניה או מרק, עגבניות ומיצי שלהם, שעועית והנוזל שלהם, ו jalapeos. מערבבים לשלב ולהביא לרתיחה. הפחת את החום לנמוך ומבשל עד שהטעמים התמזגו, כ -30 דקות.4turn את החום, מערבבים בכוסברה, שוקולד, קמח תירס (אם שימוש), ולתת לשבת במשך 10 דקות. מערבבים שוב לשלב. טעם ועונה עם מלח ופלפל לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
בזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
6
שתף מתכון זה
7
הדפס
8
דוא " ל
9
שמור (249)

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאונקיה שוקולד מריר, קצוץ גס (אודותאונקיה שוקולד מריר, קצוץ גס (אודות8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה (לא לנקז)שעועית שחורה (לא לנקז)794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מבושלות או חתוכות לקוביות (לא לנקז)עגבניות מבושלות או חתוכות לקוביות (לא לנקז)425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית לבנה קטנה, כגון cannellini (לא לנקז)שעועית לבנה קטנה, כגון cannellini (לא לנקז)3(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצה בצפיפותכוסברה טרייה קצוצה בצפיפות2(יכול להיות או להרחיק)קצוץ דק עלי טימין טרייםקצוץ דק עלי טימין טריים31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרשיני שום, קצוץ דקשיני שום, קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון2(חוֹרֶף)קמח תירס משובח או בינוני קרקע (אופציונלי)קמח תירס משובח או בינוני קרקע (אופציונלי)0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות ציר עוף או מרק עוף דל נתרןכוסות ציר עוף או מרק עוף דל נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביות חלפיניו כבושיםקוביות חלפיניו כבושים1בצל צהוב בינוני, קצוץ1/2 קילו מגורר, תרנגול הודו מבושל או עוף (על1/2 קילו מגורר, תרנגול הודו מבושל או עוף (על1( חצילים)פלפל צהוב, cored, זרע, וקוביות בינוניותפלפל צהוב, cored, זרע, וקוביות בינוניות1( חצילים)בצל צהוב, קוביות בינוניותבצל צהוב, קוביות בינוניות

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Bodegas Naveran Brut קאווה. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Bodegas Naveran Brut Cava
Bodegas Naveran Brut Cava
50% Xarel-lo, 30% Macabeo, ו 20% Parellada בגילאי 18 חודשים על lees להפוך את זה קאווה ערך מדהים. בועות עדינות עם מרקם משיי ומינרליות גירית הופכות את משקה הקאווה הזה כמו שמפניה NV.