קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות35
מגזין

צ'ילי סינסינטי

צ'ילי סינסינטי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צ'ילי סינסינטי. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 37 גרם חלבון 43 גרם של שומן, וסך הכל 658 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה האמריקאית הזאת. לך לחנות ותביא עגבניות, רוטב ווסטרשייר, חומץ יין, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. נסו צ'ילי סינסינטי, צ'ילי סינסינטי, ו צ'ילי סינסינטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן בתנור הולנדי בינוני או בסיר כבד על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים חצי בצל קצוץ ושום ומבשלים עד רך, ערבוב, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
3
מוסיף את אבקת צ ' ילי, פפריקה, כמון, allspice, כוסברה, קינמון, קאיין וציפורן. מבשל, ערבוב, עד ריחני.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
כוסברה.כוסברה.
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
קינמוןקינמון
פפריקהפפריקה
ציפורןציפורן
כמוןכמון
4
מוסיפים את הבשר ומבשלים את התערובת, ערבוב, עד הבשר הוא כבר לא ורוד, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
5
הוסף 1 כף מלח.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
6
מוסיפים את רוטב העגבניות, עגבניות חתוכות לקוביות, עלה דפנה ומים 1 1/2 כוסות; מבשלים את התערובת, חשוף, ערבוב מדי פעם, עד עבה מעט.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
עלי דפנהעלי דפנה
עגבנייהעגבנייה
מיםמים
7
מוסיפים את השוקולד, החומץ והוורצ ' סטרשייר ומבשלים עד שהתערובת מעובה אך עדיין רכה, כ -15 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
שוקולדשוקולד
חומץחומץ
8
השליכו את עלה המפרץ ועשו את הצ ' ילי עם הפלפל הטחון הטרי. מחלקים את הספגטי בין הקערות העליון עם צ 'ילי, שעועית, בצל שנותר וצ' דר.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
ספגטיספגטי
עלי דפנהעלי דפנה
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
שעועיתשעועית
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מגישים עם קרקרים הצדפה.
מרכיבים שתצטרך
קרקרים צדפותקרקרים צדפות

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)539אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית, סחוט ושטוףשעועית, סחוט ושטוף170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'דר מגורדתגבינת צ'דר מגורדת2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ספגטי מבושלספגטי מבושל2ציפורןשום, טחוןשום, טחון11 קילו קישואים,allspice הקרקעallspice הקרקע680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחון צ'אקבשר בקר טחון צ'אק2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון1(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר2בצל, קצוץבצל, קצוץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואקרקרים, להגשהקרקרים, להגשה8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טחון טריפלפל טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ סיידר או יין אדוםחומץ סיידר או יין אדום2(חוֹרֶף)פפריקה מתוקה.פפריקה מתוקה.2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות2(חוֹרֶף)שוקולד קצוץ ולא ממותקשוקולד קצוץ ולא ממותק2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר