קושיקשה
מוכן ב37 דק.
מנות25
ציון בריאות29
מגזין

צ'ימיצ' נגות צמחוניות אפויות (חמות או קרות)

צ'ימיצ' נגות צמחוניות אפויות (חמות או קרות)
מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. גשו לסופר וקנו שיני שום, שיני שום, פולי סויה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 37 דקות. עם כפית מתכונים דומים: צ'ימיצ' נגה צמחונית, Chimichangas אפוי, ו Chimichangas אפוי.

הוראות

1
מטגנים את הבצל הקצוץ, שום ופטריות (אם משתמשים) בשמן זית עד הבצל רך.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הצ ' ילי הקצוץ, שטוחים תערובת בתחתית מחבת וחתיכות, לא ערבוב, עד הבצלים מתחילים לקרם קצת, ואז להסיר heat.In קערה גדולה, לערבב מרכיבים שנותרו למעט tortillas.To להרכיב את chimichangas, במקום על 3/4 עד 1 כוס מילוי על טורטילה, לקפל את החלק התחתון מעל המילוי, לקפל את הצדדים פנימה, ואז לקפל בזהירות/להעיף אותו לסגירה; לחזור עד שיש לך chimichangas רבים ככל שאתה רוצה לאפות בבת אחת.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים את chimichangas על גיליון עוגיות, מברשת כל אחד עם 1/2 כפית שמן זית, ואופים ב 400 מעלות f במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מפזרים כל אחד עם צ ' דר מגורר, לשרת עם שמנת חמוצה נוספת, ממרח אבוקדו, סלסה, וליהנות!עושה 8 עד 10 chimichangas גדול, בהתאם לכמות המילוי לך לשים בכל.(פולי סויה שחורים טובים לאלה שאוכלים פחמימות נמוכות כי הם נמוכים בפחמימות ועשירים בסיבים תזונתיים. מידע על פולי סויה שחורים זמין באתר של Eden Foods.).הערה: כדי להפוך את אלה לפיקניק או potluck, במקום לאפות אותם כפי שהייתי בבית, אני עושה את המילוי ולשים אותו במיכל, ואז להביא טורטיות ותוספות ולהגדיר את כולם כך שאנשים יכולים לעשות סוג משלהם של בוריטוס. זה מאוד פופולרי! :).
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1אבוקדו בשלים, מגולפים, ו cubed (אופציונלי)אבוקדו בשלים, מגולפים, ו cubed (אופציונלי)1אבוקדו בשלים, מגולפים, ו cubed (אופציונלי)אבוקדו בשלים, מגולפים, ו cubed (אופציונלי)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה canregularשעועית שחורה canregular454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה רגילהשעועית שחורה רגילה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר מגורדת או 1/2 גבינת סויהגבינת צ'דר מגורדת או 1/2 גבינת סויה11 קילו קישואים,אבקת צ'ילי, לפי הטעםאבקת צ'ילי, לפי הטעם11 קילו קישואים,אבקת צ'ילי , לפי הטעםאבקת צ'ילי , לפי הטעם198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק חרוךצ'ילי ירוק חרוך4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כף מלח לורי או אחר1/2 כף מלח לורי או אחר2(יכול להיות או להרחיק)אבקת כמוןאבקת כמון2(יכול להיות או להרחיק)אבקת כמוןאבקת כמון1גדולגודל בוריטו טורטייה קמח)גודל בוריטו טורטייה קמח)6שיני שום, טחוןשיני שום, טחון6שיני שום, טחוןשיני שום, טחון198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק קצוץצ'ילי ירוק קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריה קצוצה בערך (אופציונלי)פטריה קצוצה בערך (אופציונלי)2(יכול להיות או להרחיק)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2(יכול להיות או להרחיק)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית מטוגנת צמחוניתשעועית מטוגנת צמחונית454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית מטוגנת צמחוניתשעועית מטוגנת צמחונית3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהסלסה האהובה עליךהסלסה האהובה עליך3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהסלסה האהובה עליךהסלסה האהובה עליך1(יכול להיות או להרחיק)מלח, לפי הטעםמלח, לפי הטעם1(יכול להיות או להרחיק)מלח, לפי הטעםמלח, לפי הטעם3(חוֹרֶף)שמנת חמוצה (או שווה ערך שאינו חלבי)שמנת חמוצה (או שווה ערך שאינו חלבי)3(חוֹרֶף)שמנת חמוצה (או שווה ערך שאינו חלבי)שמנת חמוצה (או שווה ערך שאינו חלבי)25ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת צ'דר מגוררת (לקישוט) או גבינת סויה (לקישוט)גבינת צ'דר מגוררת (לקישוט) או גבינת סויה (לקישוט)25ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת צ'דר מגוררת או גבינת סויה (לקישוט)גבינת צ'דר מגוררת או גבינת סויה (לקישוט)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פולי סויה שחוריםפולי סויה שחורים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פולי סויה שחוריםפולי סויה שחורים

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Windracer Russian River Pinot Noir עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.