קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

צ'יפ אנד דיפ בורגרס

צ'יפ אנד דיפ בורגרס
המתכון צ'יפ אנד דיפ המבורגרים מוכן תוך כ-30 דקות והוא בהחלט מצוין חלב חינם אפשרות לאוהבי אוכל אמריקאי. מתכון זה מכין 6 מנות עם 361 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 19 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 4 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם שמיר חמוץ להתענג, צ'יפס, מטבל בצל, וכן קומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. עם כפית ציון 42%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון תפוחי אדמה צ'יפס ובצל לטבול המבורגרים, שבעה שכבת לטבול " המבורגרים, ו המבורגרים צרפתיים בגריל.

הוראות

1
בקערה שלבו מחצית מצ ' יפס תפוחי האדמה ומחצית המטבל; הוסף הנאה. מפוררים בקר מעל התערובת ומערבבים היטב. מעצבים לשש קציצות.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
גריל, מכוסה, על אש בינונית במשך 6 דקות מכל צד או עד שהבשר כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
מגישים על לחמניות; למעלה עם שבבי הנותרים לטבול.
מרכיבים שתצטרך
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

בורגר עובד ממש טוב עם מרלו, מלבק וזינפנדל. מרלו יהיה מתאים לחלוטין להמבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יין נועז יותר, כמו מלבק או זינפנדל מפולפל. אתה יכול לנסות אוקספורד נחיתה מרלו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-11 דולר לבקבוק.
אוקספורד נחיתה מרלו
אוקספורד נחיתה מרלו
ארגמן עם גוונים סגולים, אוקספורד נחיתה אחוזות מרלו 2013 מציג ניחוחות של אוכמניות וג ' ובס אדום עם רמזים עם רמזים של ארז ותבלינים. טאנינים רכים וגמישים הם מאפיין של החיך, שמתחיל בשזיפים ופטל נדיבים ומסתיים בטעמי פירות יער אדומים ותבלינים. טעמי הפירות העסיסיים נמשכים זמן רב לאחר צריכת היין. מתאים לטבעונים וצמחונים.