קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

צ'יפי קינמון סקונס

צ'יפי קינמון סקונס
לחמניות קינמון צ'יפי עשויות להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 417 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 27 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -46 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לכם אבקת אפייה, שוקולד צ'יפס חצי מתוק, קמח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מתכון זה אופייני למטבח הסקוטי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 35%. הציון הזה די גרוע. נסו תערובת עוגיות שוקולד צ'יפי, בראוניז בלונדיני צ'יפי, ו עוגיות שוקולד צ'יפי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את הקמח, הסוכר החום, אבקת האפייה, הקינמון והמלח. מערבבים שמנת רק עד לחות. מערבבים פנימה את השוקולד צ ' יפס, אגוזי הפקאן וחתיכות הטופי.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
חתיכות טופיחתיכות טופי
כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
הופכים למשטח מקומח; ללוש 10 פעמים. טפיחה לתוך 8-ב. מעגל; לחתוך לשישה טריזים. מפרידים טריזים ומעבירים לתבנית אפייה משומנת קלות.
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
3
מברישים בחמאה.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
4
אופים בחום של 375 16-20 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
5
שלב את מרכיבי הזיגוג; טפטוף מעל סקונס.
מרכיבים שתצטרך
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
6
מגישים חם.

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה, נמסהחמאה, נמסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת שמנת מורחבתגבינת שמנת מורחבת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.2% חלב2% חלב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קצוצים, קלוייםאגוזי פקאן קצוצים, קלויים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוקולד צ'יפס מיניאטורישוקולד צ'יפס מיניאטורי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטופי אנגלי משוקולד חלבטופי אנגלי משוקולד חלב01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס