קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

צדפות Veracruz עם רוטב צ'ילה ירוק מגניב

צדפות Veracruz עם רוטב צ'ילה ירוק מגניב
צדפות Veracruz עם רוטב צ'ילה ירוק מגניב נטול גלוטן, ו pescatarian ומספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 13 גרם חלבון 28 גרם של שומן, וסך הכל 344 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך מיונז, שמנת, כמון טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. עם כפית ציון 63% המנה הזו מוצקה. נסו דגים Veracruz עם רוטב ירוק, צדפות פאנקו עם ירוק צ'אטני צ' ילה, ו צדפות צרובות עם רוטב אסיאתי ליים-צ'ילה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

שרדונה, שנין בלאן ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לצדפות. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא יין בדיעבד שרדונה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.