קושיקל
מוכן ב18 דק.
מנות7
ציון בריאות1
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

צדפות בגריל עם חמאת ג'ינג'ר לימון

צדפות בגריל עם חמאת ג'ינג'ר לימון
והוא יספק כ 7 מנות. מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 83 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. גשו לסופר וקנו שאלוט, קליפת לימון, ג'ינג'ר ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 18 דקות. נסו צדפות בגריל עם חמאת ג'ינג'ר לימון בגט בגריל, צדפות מנילה בגריל עם חמאת לימון, ו צדפות ג'ינג'ר ועשב בגריל עם ברוסקטה עגבניות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, מוסקאדה וריזלינג הם בחירה מצוינת לצדפות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.