קושימומחה
מוכן ב1 ש, 12 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

צדפות גולמיות עם רוטב מיניונט

צדפות גולמיות עם רוטב מיניונט
צדפות גולמיות עם רוטב מיניונט נטול גלוטן,, ללא חלב ופסקטרי ומספק כ 24 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 0 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 12 קלוריות. המתכון הזה מכסה 1% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם אנשובי, שאלוט, שרי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. לא הרבה אנשים ממש אהבו את ההור ד ' אובר הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 12 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 10%. ציון זה לא כל כך סופר. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם צדפות גולמיות על חצי הקליפה עם מיניונט מלפפון, בר גולמי (צדפות וצדפות) עם מתכון מיניונט אסייתי, ו צדפות על חצי הקליפה עם רוטב מיניונט.

הוראות

1
בסיר על אש בינונית, מוסיפים יין לבן ושאלוט, ומצמצמים למשך 5 עד 8 דקות, למחצית מהנפח המקורי.
מרכיבים שתצטרך
1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים את השרי, הפטרוזיליה ומיץ הלימון, מבשלים 3 עד 4 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנתקליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת
3
מסירים מהאש ומערבבים פנימה את האנשובי, מניחים להתקרר למשך 20 דקות, ואז מערבבים שוב לפני ציפוי הצדפות. מסדרים על מגש הגשה ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
אנשוביאנשובי
2 עד 3 כפיות מלח ים2 עד 3 כפיות מלח ים

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, Muscadet

ניתן לשלב צדפות עם שרדונה, ריזלינג ומוסקאדט. שרדונה חמאתי נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, בעוד שמוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות מטח שרדונה. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-15 דולר לבקבוק.
מטח שרדונה
מטח שרדונה
זהב בהיר בהיר. ניחוחות אגס ונקטרינה בשלים מראים בהירות טובה ומרימים ליס מעושן וניואנסים של דגנים קלויים עם אוורור. משיי וסרוג פתוח, המציע טעמי בוסתן ופירות בור מרוכזים המשלימים הצעות של שומר ודבש. האיכות המעושנת חוזרת בגימור ארוך וחלק שמשאיר אחריה תו עור אגס מר ומרענן.