קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

צדפות עלומות וארטישוקים עם קרם שמפניה

צדפות עלומות וארטישוקים עם קרם שמפניה
, המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 376 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. גשו לסופר וקנו חמאה, פלפל, שמפניה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זה יהיה להיט בחג הערב השנה החדשה שלך. נסו צדפות עלומות בשמפניה עם Julienne של ירקות, תרד עלי בשר חזיר פרושוטו, צדפות עלומות בשמנת פרנו, ו שמפניה שקדים אגסים עלומים עם קצפת שקדים (מתכונים דומים).

הוראות

1
למלא סיר 3 ליטר באמצע הדרך עם מים ולהוסיף חומץ, שמן, ומלח, ואז לטאטא בקמח. (לא לחמם.)
מרכיבים שתצטרך
2
חותכים את הסנטימטר העליון של עלים של 1 ארטישוק עם סכין משונן, ולאחר מכן לחתוך גזע סומק עם בסיס וזרק גזע. לכופף בחזרה עלים חיצוניים עד שהם הצמד את קרוב לבסיס, ואז להשליך עוד כמה שכבות של עלים באותו אופן עד עלים חשופים הם ירוק חיוור בחלק העליון צהוב חיוור בבסיס. לקצץ חלקים סיביים ירוקים כהים מהבסיס ומהצד של ארטישוק עם סכין חיתוך חדה, ולאחר מכן לחתוך עלים הנותרים סומק עם החלק העליון של תחתית ארטישוק. זרוק תחתית ארטישוק למים בסיר, לשים מסננת או מכסה קטן ישירות על גבי ארטישוק לשמור שקוע, ולהכין ארטישוק הנותרים באותו אופן. מביאים לרתיחה, חשופים, ואז להפחית את החום ומבשלים, חשוף, שמירה על ארטישוק שקוע עם מסננת או מכסה, עד רק במכרז, 12 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
להעביר ארטישוקים עם מלקחיים (הזמנת מים בסיר) על משטח עבודה, וכאשר מגניב מספיק כדי להתמודד, להסיר עלים פנימיים מחודדים משנקים מטושטשים עם קאטר מלון כדור או כף קטנה. להחזיר ארטישוקים לבישול מים כדי לשמור על חם, מכוסה.
מרכיבים שתצטרך
1
שים 1 אינץ ' של מים בסיר 3-4 ליטר ולהביא לרתיחה על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
הוסף תרד, 1 קומץ בכל פעם, ערבוב עם מלקחיים, ובישול עד שכל התרד הוא נבול.
מרכיבים שתצטרך
3
מסננים תרד במסננת ולחץ בחוזקה עם גב כף גדולה כדי להסיר נוזל עודף.
מרכיבים שתצטרך
4
לבשל שאלוט בחמאה במחבת כבדה 10 אינץ ' על חום נמוך בינוני, ערבוב, עד שהתרכך, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים תרד, מלח ופלפל ומבשלים, ערבוב, 2 דקות. שמור חם, מכוסה.
מרכיבים שתצטרך
1
יוצקים ליקר צדפות למחבת 8 אינץ ' כבדה nonreactive ולהוסיף שמפניה, שאלוט, וחומץ. מביאים לרתיחה ומרתיחים, קצף ברפרוף, עד מופחת כ 1/3 כוס, כ 5 דקות. (להפחית את החום במידת הצורך כדי לשמור על רתיחה מעל.)
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים נוזל דרך מסננת בסדר רשת לתוך כוס מדידה, לחיצה על ולאחר מכן השלכת שאלות. להחזיר את הנוזל למחבת, ולאחר מכן להוסיף שמנת וצדפות ומבשלים מעל חום מתון, הפיכת צדפות אם לא מכוסה לחלוטין, עד קצוות להתכרבל, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר מהחום.
1
מעבירים תחתית ארטישוק עם מלקחיים למגבות נייר לניקוז, מסדרים אותם הפוך.
מרכיבים שתצטרך
2
מעבירים ללוחות, הופכים אותם לצד ימין למעלה, ואז למעלה עם תרד. מסדרים צדפות על גבי תרד, מרימים אותם מתוך רוטב עם כפית מחוררת.
מרכיבים שתצטרך
3
מרתיחים רוטב עד מופחת על 1/2 כוס, 3 עד 5 דקות. להפחית את החום נמוך ולהוסיף חמאה, ואז עירית, ומחבת מערבולת עד החמאה משולבת.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר מחום ועונה עם מלח ופלפל. רוטב כפיות על צדפות.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים