קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

צדפות עם קוסקוס ישראלי

צדפות עם קוסקוס ישראלי
גשו לסופר וקנו קוסקוס פנינה, שום, פטרוזיליה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. . עם כפית ציון של 47% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: צדפות צרובות עם קוסקוס ישראלי, קוסקוס בצבע ורוד (קוסקוס ישראלי עם סלק ואגוזי מלך), ו קוסקוס טבולה ישראלי.

הוראות

1
מביאים מים לרתיחה בסיר גדול ומערבבים קוסקוס, 1 חמאה כף, ומלח למים רותחים. להפחית את החום נמוך ומבשלים עד קוסקוס הוא רך ושמנמן, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
חמאהחמאה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
חום שנותר 1 כף חמאה ושמן זית בסיר על אש בינונית-נמוכה. מערבבים יין לבן, גבינת פרמזן, שום ופטרוזיליה בשמן חם וחמאה. מבשלים ומערבבים עד שהפטרוזיליה רכה ונבול, 3 עד 5 דקות. מתבלים במלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פרמזןפרמזן
יין לבןיין לבן
שמן זיתשמן זית
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
שוםשום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
להגדיל את החום בינוני גבוה ולהוסיף צדפות לרוטב; לבשל עד צדפות רק להיות אטום, 3 עד 4 דקות. מחלקים קוסקוס על צלחות הגשה ומעל כל מנה עם צדפות ברוטב.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
צדפותצדפות
רוטברוטב
4
מפזרים כל מנה עם 1 כפית גבינת פרמזן וקמצוץ של פטרוזיליה טרייה.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
פטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

שרדונה, שנין בלאן ופינוט נואר הם בחירה מצוינת לצדפות. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. אתה יכול לנסות שרדונה אחוזת רושיולי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.