קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

צדפות צרובות מחבת עם עגבנייה ושוקולד לבן Beurre Blanc

צדפות צרובות מחבת עם עגבנייה ושוקולד לבן Beurre Blanc
מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 4 . מנה זו מכילה כ 11 גר' של חלבון, 83 גרם של שומן, וסך הכל 937 קלוריות. גשו לסופר וקנו מלח כשר ופלפל טרי, מיץ לימון, מלח כשר ופלפל טרי, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. נסו צדפות צרובות עם עגבניות Beurre Blanc, צדפות צרובות עם שום Beurre Blanc, ו צדפות צרובות עם שום Beurre Blanc (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן בסיר בינוני עם תחתית כבדה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את שאלוט וזיעה עם קמצוץ מלח עד שהתרכך, 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
מלחמלח
3
מוסיפים את רסק העגבניות ומבשלים 1 עד 2 דקות, ערבוב לשלב.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
4
מוסיפים את היין והחומץ ומבשלים עד שהנוזל מצטמצם לכ -2 כפות, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
ייןיין
5
הוסף את הקרם (זה יעזור לייצב את הרוטב שלך ולשמור אותו מפני שבירה) ומבשל עד מופחת בשליש אחד, 5 עד 7 דקות. מסננים את הרוטב לסיר חם אחר על אש נמוכה. הרוטב צריך להישאר חם, אבל אף פעם לא חם, או הרוטב יישבר. בחום נמוך או לא, להקציף כמה חתיכות של החמאה בכל פעם. חכה עד כל תוספת משולבת לפני הוספת חמאה יותר. לאחר כל החמאה משולבת, מוסיפים את מיץ הלימון ומשלבים. מניחים בצד במקום חם להחזיק. ממש לפני ההגשה, להקציף בשוקולד הלבן.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד לבןשוקולד לבן
מיץ לימוןמיץ לימון
חמאהחמאה
קרםקרם
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
6
לצדפות צרובות: במחבת ברזל יצוק גדולה, לחמם את השמן על חום בינוני גבוה עד שיש לו ברק נחמד ואתה יכול להרגיש את החום יורד של המחבת. יבש את הצדפות היטב באמצעות מגבות נייר, מפזרים כל צד עם מלח ופלפל ומוסיפים אותם למחבת החמה. לאחר החלק התחתון של הצדפות להתחיל חום סביב הקצוות, להוסיף את החמאה למחבת כדי לעזור להם caramelize.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
צדפותצדפות
חמאהחמאה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
7
בואו להמס את החמאה, להפוך את הצדפות ומבשלים עד חום זהוב בכל צד ופשוט מבושל דרך, 2 עד 3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
חמאהחמאה
8
לזרוק כמה קנוקנות אפונה ועגבניות עם מיץ לימון וכמה שמן זית, מתבלים עם מלח ופלפל ומגישים עם צדפות ו beurre blanc.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
Beurre BlancBeurre Blanc
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
צדפותצדפות
עגבנייהעגבנייה

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)4ריבס, קצוץ טרי או קפואקנוקנות אפונה טריותקנוקנות אפונה טריות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1לימון, juicedלימון, juiced4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרימלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון טרימיץ לימון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זיתשמן זית12largesצדפות ים, שרירים הוסרו מהצדדים במידת הצורךצדפות ים, שרירים הוסרו מהצדדים במידת הצורך2largesשאלוט, קצוץשאלוט, קצוץ2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה4ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניות קצוץעגבניות קצוץ2מקלותחמאה לא מלוחה, חתוכה לחתיכות קטנותחמאה לא מלוחה, חתוכה לחתיכות קטנות2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד לבן, כמו גיראדלי, נשבר לחתיכותשוקולד לבן, כמו גיראדלי, נשבר לחתיכות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין לבןחומץ יין לבן

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, שנין בלאן, ופינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. יקב טיילר סנטה ברברה שרדונה מחוז עם 4.1 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
2015 הביא את הבציר המוקדם של העשור עד כה. לאחר הבציר הגדול של 2013 ו-2014 והבצורת המתמשכת, הגפנים יוצרות חלק קטן מהפרי מהשנתיים הקודמות. הם היו למטה כ 30% בסך הכל אבל התוצאה הייתה איכות יוצאת דופן יינות עמוקים, חזקים עם חומציות רבה. פרי הדר, אניס, תמיסת מלח ואנרגטי.