קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות10
ציון בריאות0
מגזין

ציפוי קרם חמאה וניל

ציפוי קרם חמאה וניל
ציפוי קרם חמאה וניל עשוי להיות רק הזיגוג שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, מתכון צמחוני יש 318 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 27 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. האוכל הביא לך אותו. גשו לסופר וקנו אבקת סוכר, חמאה, תמצית ונילן, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 5 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון מקום improvable של 7%. נסו ציפוי קרם חמאה וניל וזיגוג גבינת שמנת תות, עוגת וניל בקערה אחת עם ציפוי קרם חמאה וניל מהיר, ו מיני וניל שעועית קאפקייקס עם ציפוי וניל קרם חמאה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את החמאה בקערה של מערבל לעמוד מצויד מצורף משוט ומערבבים על מהירות בינונית גבוהה עד רך ואור בצבע, על 4 דקות. עצור את המיקסר לגרד את הצדדים של הקערה ואת המשוט עם מרית גומי.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
מריתמרית
קערהקערה
2
מוסיף את אבקת סוכר וניל, להחזיר את המיקסר למהירות נמוכה, ומערבבים עד incorporated, על 1 דקה. להגדיל את המהירות בינוני גבוה ומערבבים עד הציפוי הוא אוורירי ומעורב באופן יסודי, על 1 דקה יותר. להכניס למקרר במיכל אטום עד שיהיה מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציפויציפוי
ונילוניל
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר