קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות3
מגזין

ציפוי שוקולד גרמני טבעוני

ציפוי שוקולד גרמני טבעוני
ציפוי שוקולד גרמני טבעוני נטול גלוטן, וטבעוני ציפוי. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 282 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. אם יש לכם חלב קוקוס, סוכר, פקאן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מובא לך על ידי blog.fatfreevegan.com. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. , וזה לא כל כך סופר. נסו ציפוי עוגת שוקולד גרמנית, ציפוי לעוגת שוקולד גרמנית, ו ציפוי עוגת שוקולד גרמנית II (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוסיפים את תערובת קורנפלור ומבשלים על חום בינוני-גבוה, ערבוב כל הזמן, עד תערובת רותחים מתעבה. מבשלים דקה אחת אחרי שהוא רותח.
מרכיבים שתצטרך
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
2
הסר מן החום ומערבבים קוקוס פקאן. אפשר להתקרר במשך כ 10 דקות (תערובת עדיין צריך להיות חם) לפני התפשטות על עוגה.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

דורנפלדר וריזלינג הם בחירות נהדרות לגרמנית. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. יין אחד אתה יכול לנסות הוא היינץ Eifel שיין Dornfelder מתוק אדום. יש לו 3.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.