קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות1
מגזין

ציפוי בית ממתקים לקשט

ציפוי בית ממתקים לקשט
את המתכון של Candy House Decorator Icing ניתן להכין בערך 20 דקות . חלק אחד מהמנה הזו מכיל בערך 13 גרם חלבון , 1 גרם שומן ובסך הכל 1333 קלוריות . , מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן, ללא חלב ולקטו אובו . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם מים, קרם טרטר, חלבוני ביצה וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. זה עובד היטב כציפוי. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 20% . מתכונים דומים: ציפוי קרם חמאה דקורטור , קליפת סוכריות בית זנגביל , וציפוי קרם חמאה של קנדי בר .

הוראות

1
בסיר גדול וכבד מערבבים את הסוכר, סירופ התירס והמים. מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד שהסוכר נמס. להביא לרתיחה. מבשלים, מבלי לערבב, עד שמדחום סוכריות קורא 234° (שלב כדור רך).
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאןחבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאן
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
בינתיים מקציפים בקערה גדולה חלבונים וקרם טרטר במהירות בינונית עד שנוצרות פסגות רכות. מוסיפים בהדרגה את תערובת הסוכר, תוך הקצפה גבוהה עד שנוצרות פסגות מבריקות נוקשות והסוכר נמס, כ-8-10 דקות. השתמש לקישוט בתי ג'ינג'ר או פרויקטים אחרים לחג לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
קרם טרטרקרם טרטר
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)