קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

צלוי צלוי צלייה בלונדון

צלוי צלוי צלייה בלונדון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צלוי צלוי לונדון צלוי. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 173 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו3 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו חומץ בלסמי, בקר צלוי, רוטב סויה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב היין האדום היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות פינו נואר כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. נסו צלוי במרינדה צלוי לונדון צלוי, צלוי צלוי צלייה בלונדון, ו צלוי צלוי צלייה בלונדון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו האספסוף עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
מרלו אספסוף
מרלו אספסוף
ספורטינג דובדבן שחור, ברי כהה, שוקולד מאלט עם ניואנסים הערות אלון צרפתי של וניל ומוקה. אלגנטי ומעודן על החיך עם שפע של פירות כהים המוביל גימור משיי, רך.