קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

צלי מיסיסיפי ... הדרך שלי

צלי מיסיסיפי ... הדרך שלי
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? צלי מיסיסיפי ... הדרך שלי יכולה להיות מתכון סופר לנסות. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 369 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 10191 אדם התרשמו מתכון זה. גשו לסופר וקנו תערובת או-ג'וס, צ' אק רוסט, קורנפלור ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. הכנת המנה לוקחת כ 8 שעות ו-10 דקות. מתכונים דומים: צלי מיסיסיפי, צלי מיסיסיפי, ו צלי מיסיסיפי.

מרכיבים

1גדולשקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טפטוף בייקון או ירקות או שמן קנולהטפטוף בייקון או ירקות או שמן קנולה1מעקב(צלעות) של סלרי, לחתוך לחתיכות(צלעות) של סלרי, לחתוך לחתיכות1קילוגרםישבן בקר ללא עצמות או צ'אק צליישבן בקר ללא עצמות או צ'אק צלי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקה קולה קלאסיקוקה קולה קלאסי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס1(יכול להיות או להרחיק)רוזמרין מיובש, מרוסקרוזמרין מיובש, מרוסק1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובש, מרוסקטימין מיובש, מרוסק1מעטפה1 מעטפה תערובת רוטב רוטב סלט חמאה חמאה1 מעטפה תערובת רוטב רוטב סלט חמאה חמאה3ציפורןשום, חתוך לרסיסיםשום, חתוך לרסיסים1חלפיניו שלם (השתמשתי כבוש)חלפיניו שלם (השתמשתי כבוש)1גודל בינוניבצל, חצוי ופרוסבצל, חצוי ופרוס4פלפל פפרונצ'יני מוזהבפלפל פפרונצ'יני מוזהב8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1מעטפהרוטב חום יבש או תערובת au jusרוטב חום יבש או תערובת au jus1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתערובת איטלקית giardiniera, אופציונליתערובת איטלקית giardiniera, אופציונלי

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. מרתפי הערבה ריזלינג יבש עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
מרתפים ערבה ריזלינג יבש
מרתפים ערבה ריזלינג יבש
ניחוחות של תפוח ירוק, ליים, אגס ורפרפת וניל מובילים לשדרית עדינה עם הערות מינרליות, תפוח, גרידת לימון וחומציות חדה.