קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

צלעות בקר מעושנות

צלעות בקר מעושנות
צלעות בקר מעושנות הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מנה אחת מכילה 1436 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 134 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך צלעות בקר, רוזמרין, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו-15 דקות. נסו צלעות בשר מעושנות פשוטות, צלעות בקר עם רוטב פפריקה כתום מעושן, ו ממפיס בסגנון היקורי-בשר בקר מעושן וצלעות חזיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את הצלעות בשרניות בצד למטה על קרש חיתוך. החל מקצה אחד, תחליק סכין שף מתחת לקרום המכסה את החלק האחורי של המתלה ותעשה חתך בקרום. שחרר את הממברנה עם הסכין, ואז לתפוס אותו ולמשוך אותו. (הצלעות עדיין יכוסו על ידי קרום דק-להשאיר את זה; הוא מחזיק את הצלעות יחד.) Make the rub: Slit each chile open lengthwise. לנער את הזרעים ולהסיר את הגבעולים ואת הממברנות הפנימיות. לקרוע את הצ ' ילי לחתיכות קטנות לטחון תבלין או מטחנת קפה עד אבקתי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
קפהקפה
זרעיםזרעים
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
צלעותצלעות
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
סכיןסכין
2
מערבבים את הרוזמרין, שום ו 1/4 כוס כל צ ' ילי טחון ומלח בקערה.
מרכיבים שתצטרך
רוזמריןרוזמרין
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים בשמן הבוטנים. להשרות את הצלעות: לשפשף את החלק האחורי של מתלה הצלעות עם כרבע מתערובת התבלינים. תמרח את השאר בצד הבשרני. מקררים לפחות 3 שעות או רצוי בין לילה. הכן את הגריל: עיתון דברים בתחתית המתנע ארובה. שים את זה על הסורג גריל ולמלא עם חלקים שווים mesquite פחם בריקטים ו mesquite חתיכות עץ. תדליק את העיתון דרך החורים בארובה. פחם וגושי עץ יצית. תן ללהבות לדעוך והגחלים לדעוך.
מרכיבים שתצטרך
שמן בוטניםשמן בוטנים
צלעותצלעות
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
1
להעביר את מתלה הצלעות ללוח חיתוך. חותכים לצלעות בודדות ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
2
צילום: ג ' ודי הורטון