קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

צלעות ברביקיו סרט כחול

צלעות ברביקיו סרט כחול
צלעות ברביקיו סרט כחול עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 691 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 48 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. גשו לסופר וקנו צלעות חזיר, בצל, אבקת צ'ילי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. מתכונים דומים: צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, פאי תפוחים סרט כחול, ו קציץ בשר עם סרט כחול.

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. הגפן הישן Valravn זינפנדל עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Valravn גפן ישן Zinfandel
Valravn גפן ישן Zinfandel
ארומה מורמת מאוד של רוטב ברי רותח נובעת מהזכוכית. בפה יש מפל של פירות כחולים ואדומים כאחד, המורכב כמויות עצומות של אוכמניות, קסיס ופטל אוכמניות עם הרמז הקלוש ביותר של תפוז דם משתהה סביב היקף הליבה. הוא ממוסגר בטעם מוקה שעועית שוקולד גנאש. הגימור האנרגטי והארוך מציג תחושה של רעננות שמזמינה שתייה נוספת.