קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות15
מגזין

צלעות חזיר במחבת בצל

צלעות חזיר במחבת בצל
ניתן להכין את המתכון של צלעות חזיר מטוגנות בצל בתוך כ-15 דקות . בבמנה עיקרית זו יש 497 קלוריות , 32 גרם חלבון ו -31 גרם שומן למנה. מתכון ללא חלב זה מגיש 2 . כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-121 היו אומרים שהוא פגע במקום. גשו לסופר וקנו תערובת מרק בצל, קמח, צלעות חזיר ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 81% . אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו צלעות חזיר במחבת , צלעות חזיר במחבת וצלעות חזיר במחבת .

הוראות

1
לפני פתיחת תערובת מרק הבצל, השתמש בידיים כדי לכתוש את חתיכות הבצל הגדולות יותר בחבילה. פתחו את החבילה ויוצקים את התערובת לקערה רדודה. מערבבים פנימה את הקמח.
מרכיבים שתצטרך
תערובת מרק בצל יבשתערובת מרק בצל יבש
עצות מאפה - סיבוב מס' 3, כוכב מס' 18, פרח מס' 107, ועלה מס' 67עצות מאפה - סיבוב מס' 3, כוכב מס' 18, פרח מס' 107, ועלה מס' 67
גבינת שמנת רגילה או גבינת שמנת צמחונית, חתוכה לחתיכותגבינת שמנת רגילה או גבינת שמנת צמחונית, חתוכה לחתיכות
ציוד שתשתמש בו
קוקוס פתית, לא חובהקוקוס פתית, לא חובה
2
מחממים את השמן במחבת כבדה על אש בינונית. השמן חם מספיק כשקורט מתערובת הקמח רוחש כשזורקים אותו לתוך השמן. מצפים צלעות חזיר בתערובת מרק הבצל, ומנערים את העודפים. מניחים בזהירות בשמן החם. הופכים את הצלעות לאחר כ-30 שניות כדי לצרוב במהירות את שני הצדדים. מבשלים כ-4 דקות לכל צד, או לדרגת העשייה הרצויה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
צלעות חזירצלעות חזיר
עצות מאפה - סיבוב מס' 3, כוכב מס' 18, פרח מס' 107, ועלה מס' 67עצות מאפה - סיבוב מס' 3, כוכב מס' 18, פרח מס' 107, ועלה מס' 67
4 פלפלים אדומים, חתוכים לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 פלפלים אדומים, חתוכים לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
פלפל אדום, חתוך לקוביות בגודל 1/2 אינץ'פלפל אדום, חתוך לקוביות בגודל 1/2 אינץ'

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

פינו נואר, שרדונה וריזלינג הם בחירה מצוינת עבור צלעות חזיר. שרדונה מתאים לצלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. אתה יכול לנסות את NV Wilson Creek Almond Anniversary Edition. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-22 דולר לבקבוק.
מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond
מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond
שמפניה זו שזכתה במדליית זהב מכונה גם השמפניה "OH MY GOSH"®. היין המבעבע הלבן הזה מותסס באופן טבעי, עם רק רמז של שקד טהור נוסף כך שהוא מובטח לסנוור את האורחים שלך. שמפניה חובה כדי להפוך כל אירוע למיוחד במיוחד. נהדר עם קינוחים, חיבוקים, ג'קוזי, פיקניקים, קמינים, בראנץ' ומסיבות. מאוד פופולרי בכל החתונות כאן.