קושימומחה
מוכן ב28 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות18
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צלעות חזיר בסגנון קנזס סיטי

צלעות חזיר בסגנון קנזס סיטי
צלעות חזיר בסגנון קנזס סיטי הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %57 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1610 קלוריות, 92 גרם חלבון ו 61 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. זמן הכנת המתכון כ 28 שעות ו-15 דקות. גשו לסופר וקנו חומץ תפוחים, מים, חרדל, וכמה דברים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכונים דומים: צלעות בסגנון קנזס סיטי, ברביקיו: קנזס סיטי בסגנון צלעות, ו צלעות גב לתינוק בסגנון קנזס סיטי יחד עם יין שחור אותנטי ראש Gnarly.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
הסר את הממברנה הלבנה הדקה בצד העצם של הצלעות.
מרכיבים שתצטרך
עצםעצם
צלעותצלעות
3
מערבבים יחד את הסוכר החום, חרדל יבש, קאיין, פפריקה, אבקת שום, אבקת בצל, מלח ופלפל בקערה קטנה. עיסוי לשפשף את הצלעות ולתת לשבת במשך 1 שעה או עד לילה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת שוםאבקת שום
אבקת בצלאבקת בצל
סוכר חוםסוכר חום
אבקת חרדלאבקת חרדל
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פפריקהפפריקה
צלעותצלעות
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
אם בישול על הגריל, מניחים את צלעות בשר בצד למטה ליד גחלים בינוני חם כי הם כ 225 מעלות F. החום העקיף יבשל אותם לאט יותר, מה שהופך אותם רך. אפשר לבשל במשך 1 שעה. להפוך צלעות כל חצי שעה ולהוסיף רוטב ברביקיו מקנזס סיטי. מבשלים עד הצלעות מכרז, על 3 עד 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
בשרבשר
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
אם בישול בתוך הבית, במקום במחבת צלייה עם מתלה. מרח את הצלעות ברוטב ברביקיו מקנזס סיטי ואוהל חתיכת רדיד אלומיניום מעליהן. בתנור שחומם מראש 350 מעלות F., מניחים את הצלעות, מתערבב עם הרוטב כל 30 דקות ומסיר את נייר הכסף במשך 30 הדקות האחרונות ומבשל עד מכרז המזלג, על 2 1/2 עד 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
רוטברוטב
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבת צלייהמחבת צלייה
תנורתנור
6
בסיר רוטב קטן על חום בינוני גבוה, לחמם את השמן ולהוסיף את הבצל, בישול עד שקוף.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
רוטברוטב
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
מוסיפים את שאר החומרים בקערה גדולה ומערבבים יחד.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
הוסף למחבת רוטב ולתת להתבשל במשך 30 עד 45 דקות. השתמש כדי למרוח את הצלעות חילוף חזיר.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזיר חילוףצלעות חזיר חילוף
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
3 כוסות

מרכיבים

1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל יבשחרדל יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(על בצל, קצוץ דק(על בצל, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)2לוחותצלעות חזיר חילוף, 3 פאונד כל אחדצלעות חזיר חילוף, 3 פאונד כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים0(יכול להיות או להרחיק)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רסק עגבניות (2 פחיות) רסק עגבניות (2 פחיות)2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: פינו נואר, שיראז, Zinfandel

פינו נואר, שיראז וזינפנדל הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. צלעות חזיר וענבים צלויים אחרים עם רטבים מתוקים ומתובלים עובדים היטב עם יינות אדומים אלה. יינות טיודור באלו ויניארד פינו נואר עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 68 דולר לבקבוק.
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
2007 היה אמור להיות הבציר הגדול ביותר היינו רואים בחיינו בקליפורניה. פינו נואר המסוים הזה מעמק אנדרסון הוא מכרם באלו הנמצא ממש מול יקב עין הזהב והכרם. הכרם הוא אחד מאתרי הפינו נואר הנדירים המתעקשים לייצר יינות מאסיביים. הפרי והמבנה הם ענקיים. יין זה יהיה גיל יפה במשך 20 שנים נוספות. ליהנות עכשיו או לקנות מקרה לשתות בעשור או שניים הבאים.