קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות19
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

צלעות חזיר ברוטב שומה ירוקה

צלעות חזיר ברוטב שומה ירוקה
צלעות חזיר ברוטב שומה ירוקה נטול גלוטן, וקמאיות מנה עיקרית. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 29 גרם חלבון 22 גרם של שומן, וסך הכל 343 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו בצל, כוסברה, רוטב איטלקי מתובלן 1/2, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. נסו צלעות חזיר צלויות מחבת עם רוטב שומה פלפל צהוב, צלעות חזיר שומה, ו צלעות חזיר שומה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תערובת 1/4 כוס ההלבשה, מים, tomatillos, זרעי דלעת 1/4 כוס כוס כוס כוס כוס כוס כוס בלנדר עד חלקה; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
2
חום 2 כף. של ההלבשה הנותרים במחבת גדולה על חום בינוני גבוה.
3
להוסיף צלעות; לבשל 5 עד 7 דקות. או עד השחמה משני הצדדים, מפנה אחרי 4 דקות.
4
הסר ממחבת; לכסות כדי להתחמם.
5
מוסיפים את הרוטב והבצל הנותרים למחבת; מבשלים 2 עד 3 דקות. או עד הבצלים רכים. להחזיר צלעות למחבת; לכסות עם תערובת tomatillo. מביאים לרתיחה; לכסות. מבשלים על חום בינוני-נמוך 10 עד 12 דקות. או עד צלעות נעשות (145F).
מרכיבים שתצטרך
6
הסר צלעות מחבת, הזמנת רוטב במחבת; לכסות צלעות כדי להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
7
מערבבים גבינת שמנת לתוך רוטב; לבשל, חשוף, 3 דקות. או עד גבינת שמנת נמסה ורוטב מעורבב היטב, ערבוב לעתים קרובות. כפית על צלעות; מפזרים עם כוסברה נותרת.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא יין בדיעבד שרדונה. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.