קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

צלעות חזיר לחם

צלעות חזיר לחם
המתכון צלעות חזיר לחם יכול להתבצע בסביבות 35 דקות. המתכון הזה מכסה %58 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 2982 קלוריות, 496 גרם חלבון, ו 91 גרם שומן. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזאת. אם יש לכם קמח, טימין, פירורי לחם וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 57%, המנה הזו די טובה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם צלעות חזיר לחם, צלעות חזיר לחם, ו צלעות חזיר לחם.

הוראות

1
מניחים קמח בכלי רדוד. בצלחת רדודה אחרת, היכו את החלבונים, רוטב ווסטרשייר, חומץ ורוטב פלפל חריף. במנה שלישית שלבו את פירורי הלחם, גבינת הפרמזן, הטימין, המלח והפפריקה. מצפים צלעות חזיר בקמח. טובלים בתערובת ביצים, ואז מצפים בתערובת פירורים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
רוטב חריףרוטב חריף
פרמזןפרמזן
פירורי לחםפירורי לחם
חלבוניםחלבונים
צלעות חזירצלעות חזיר
פפריקהפפריקה
חומץחומץ
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
טימיןטימין
מלחמלח
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ביצהביצה
2
מניחים על צלחת; מכסים ומקררים במשך שעה 1.
3
מניחים צלעות בתוך 13 אינץ'. 9 אינץ'. תבנית אפייה מצופה בתרסיס בישול; צלעות שפריץ בתרסיס בטעם חמאה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים, ללא כיסוי, בחום של 350 כוס למשך 25-28 דקות או עד שהמיצים מתבהרים.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

פינו נואר, שרדונה וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. הספסל סונומה קוסט פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
ספסל סונומה חוף פינו נואר
ספסל סונומה חוף פינו נואר
רזה, תוססת ומענגת. מקורו בעיקר מ-סנג 'יאקומו אמארל רנצ' ויניארד בסונומה קוסט אווה. זהו יין בעל מבנה רזה ואלגנטי וחומציות תוססת, המזכיר Burgundy.It משלים רטבים עשירים, בשרים קלויים ואוהב להיות מזווג עם עופות.