קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות19
מגזין

צלעות חזיר מטוגנות מחבת

צלעות חזיר מטוגנות מחבת
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צלעות חזיר מטוגן פאן. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 409 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 25 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-21 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו חמאה, שמן קנולה, תפוחי אדמה חדשים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן canolan אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,איבודי דובדבן-משמש כקינוח. נסו אחד מחבת תפוח צלעות חזיר קינמון, צלעות חזיר מחבת בדבש חרדל, ו צלעות חזיר מחבת, תפוחי אדמה ושעועית ירוקה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מלח ופלפל משני צידי צלעות החזיר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
צלעות חזירצלעות חזיר
3
מערבבים את הקמח וכמה קאיין, מלח ופלפל שחור. לדלות כל צד של צלעות חזיר בתערובת הקמח, ולאחר מכן להפריש על צלחת.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
צלעות חזירצלעות חזיר
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
4
מחממים שמן thecanola על חום בינוני עד בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
5
תוסיפי את הבוטר. כאשר thebutter נמס ואתתערובת חמאה / שמן חם, לבשל 3 צלעות חזיר בכל פעם, 2 עד 3 דקות בצד הראשון. הפוך ומבשל עדחנויות זהובבצד השני, 1 עד 2 דקות (ודא לא מיצים ורודים להישאר).
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
שמן בישולשמן בישול
6
הסר לצלחת ולחזור עם צלעות חזיר הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
7
טעים ופשוט!
8
מגישים עם תפוחי אדמה חדשים מרוסקים.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמה חדשתפוח אדמה חדש

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה פולי ג ' ונסון Carneros עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.