קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות63
מגזין

צלעות חזיר ממולא תפוחים-מייפל

צלעות חזיר ממולא תפוחים-מייפל
צלעות חזיר ממולא תפוח-מייפל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 811 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %47 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך מילוי פאי תפוחים, פירורי קורנפלקס, קינמון טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקרקע קינמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פיתולי קינמון כקינוח. . מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. מתכונים דומים: צלעות חזיר ממולא תפוחים-מייפל, Maple Plank-צלעות חזיר ממולא איטלקי בגריל, ו צלעות חזיר בגריל עם זיגוג תפוח מייפל.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). שמן קל 9x13 אינץ תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מערבבים יחד את מילוי עוגת התפוחים וקינמון בקערה.
מרכיבים שתצטרך
מילוי פאי תפוחיםמילוי פאי תפוחים
קינמוןקינמון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
להניח כל קוצצים על קרש חיתוך, עם סכין חדה שהחזיק במקביל ללוח, לחתוך כיס לתוך קוצצים הולך כל הדרך עד העצם והשאיר את הצדדים ללא פגע. מלא כל כיס עם רבע מתערובת המילוי (כ 1/2 כוס). מעיל את צלעות חזיר עם סירופ מייפל, ואז לדלות אותם בפירורי cornflake עד מכוסה לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
פירורי פתיתי תירספירורי פתיתי תירס
סירופ מייפלסירופ מייפל
צלעות חזירצלעות חזיר
עצםעצם
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
סכיןסכין
4
מניחים צלעות בתבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בתנור שחומם מראש עד חזיר הוא כבר לא ורוד במרכז, על 40 דקות. מדחום שנקרא מיידית מוכנס לתוך הבשר צריך לקרוא 145 מעלות F (63 מעלות C).
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.