קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות2
ציון בריאות22
מגזין

צלעות חזיר ממולאות בגודה מעושנת ובייקון

צלעות חזיר ממולאות בגודה מעושנת ובייקון
צלעות חזיר ממולאות בגודאן מעושן ובייקון ואינו מכיל גלוטן, וקמאיות מנה צדדית. מנה אחת מכילה 315 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 28 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-16 היו אומרים שזה פגע במקום. לך לחנות ותביא צלעות חזיר, גבינת גאודה, פטרוזיליה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. מתכונים דומים: צלעות חזיר ממולאות בגודאן מעושן ובייקון, בייקון תפוחים וגאודה ממולא צלעות חזיר, ו צ'יפוטלה מייפל צלוי צלעות חזיר על גריסים גבינת גאודה מעושנת.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר, וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות שרדונה נהר רוסי La Crema. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.