קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

צלעות חזיר משמש דבש

צלעות חזיר משמש דבש
צלעות חזיר משמש דבש הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 291 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. אם יש לכם משמשים, פטרוזיליה, מלח כשר ופלפל סדוק, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין את זה. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכונים דומים: צלעות חזיר מזוגגות משמש עם דבש-חרדל גזר, צלעות חזיר או צלעות חזיר עם רוטב אננס משמש, ו צלעות חזיר משמש.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה Trentadue La Storia. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.