קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

צלעות חזיר עם רוטב בצל פטריות

צלעות חזיר עם רוטב בצל פטריות
. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. לכו לחנות וקנו קרם מרוכז של מרק פטריות, מרז'ורם, מלח ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 25 דקות. , שהוא מוצק. נסו צלעות חזיר עם רוטב בצל פטריות, צלעות חזיר ברוטב בצל, ו צלעות חזיר עם רוטב בצל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מחממים כמות קטנה של שמן במחבת גדולה, מוסיפים צלעות וחום משני הצדדים. כאשר הצלעות כמעט עשו, מפזרים מרג ' ורם משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
מרז ' ורםמרז ' ורם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מערבבים יחד חצי פחית מרק, מים, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיםמים
מרקמרק
4
יוצקים לתוך תבנית 9x13 אינץ מצופה רדיד.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
שים את הבצל ואז את הצלעות השחומות על גבי תערובת המרק. כפית את המרק שנותר מעל החלק העליון של צלעות כך שהם מכוסים. מכסים בנייר כסף ואופים במשך 40 דקות. תוריד רדיד ואפה עוד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
6
בואו לעמוד 5 דקות לפני ההגשה.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר, וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יקב פולי סטיישן. שרדונה ריטה הילס עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.