קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות31
מגזין

צלעות מטוגנות בצ'ילה Pasilla Pozole

צלעות מטוגנות בצ'ילה Pasilla Pozole
צלעות מטוגנות ב Pasilla צ'ילה Pozole דורש בערך 2 שעות ו -30 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 680 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 46 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לך מרק בשר, מלח ופלפל, כוסברה טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. עם כפית ציון 63% המנה הזאת די טובה. נסו צלעות קצרות מטוגנות בצ'ילה, צלעות קצרות מטוגנות בצ'ילה, ו צלעות צלויות פרי הדר וצ'ילה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הקמח עם כוסברה, כמון, אבקת שום וחרדל טחון בצלחת רדודה, ומערבבים היטב עם כף עץ. בנדיבות מפזרים את הצלעות הקצרות עם מלח ופלפל, ואז לדלות את שני הצדדים בקמח מתובל אחד אחד, הקפד לנער את כל קמח עודף.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
אבקת חרדלאבקת חרדל
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
צלעות בקר קצרותצלעות בקר קצרות
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ציוד שתשתמש בו
אונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערךאונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערך
2
בתנור הולנדי גדול מעל חום בינוני, להוסיף 2 כפות שמן. כאשר השמן מעשן, מוסיפים את הצלעות הקצרות בקבוצות. חום את הצלעות הקצרות עד קרום הזהב מתחיל להיווצר, על 5 דקות בכל צד. לאחר חום, עתודה ולהמשיך עד כל הצלעות חומות, הוספת שמן יותר לפי הצורך. תניח את הצלעות בצד.
מרכיבים שתצטרך
צלעות בקר קצרותצלעות בקר קצרות
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
מאמן פפ מסווג 200-נוכחימאמן פפ מסווג 200-נוכחי
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
3
בעוד הצלעות השחמה, לחמם מחבת ברזל יצוק על חום בינוני גבוה. כאשר המחבת חמה, מוסיפים את צ ' ילי pasilla וטוסט עד שהם מתחילים לעשן, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צלעות בקר קצרותצלעות בקר קצרות
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
הסר את הצ ' ילי ושקע במים החמים. אפשר תלול עד שהם הופכים רכים וגמישים, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
5
הסר מן המים ואת מחית בבלנדר עם 1/4 כוס מים מציצים. תניח בצד את המחית.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
6
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
7
מוסיפים את הגזר, שום, בצל וסלרי לתנור ההולנדי. מבשלים עד ירקות caramelize, כ 15 דקות. Deglaze הסיר עם היין האדום, ולאחר מכן להוסיף את העגבניות, מרק בשר בקר, hominy ו pasilla שמורות צ ' ילה מחית. להביא את כל התערובת לרתיחה. התחל להוסיף את כל הצלעות הקצרות השחומות בחזרה למחבת. לכסות ולבשל עד הצלעות הקצרות בקושי להתחיל ליפול מהעצם, על 1 שעה 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שקדי חזיר, חצויים לשנייםשקדי חזיר, חצויים לשניים
חתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס
צלעות בקר קצרותצלעות בקר קצרות
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
אבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
HominyHominy
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 בצל ירוק טחון2 בצל ירוק טחון
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
8
מתבלים במלח, פלפל, כוסברה ופטרוזיליה; מקשטים עם טריז ליים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
(צינור גדול)(צינור גדול)

מרכיבים

7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צלעות בקר קצרות, ניקה, שומן עודף הוסר לחתוך לחתיכות 2 אינץצלעות בקר קצרות, ניקה, שומן עודף הוסר לחתוך לחתיכות 2 אינץ2גזר, קלופים וקצוצים בערךגזר, קלופים וקצוצים בערך1קבוצותסלרי, קצוץ בערךסלרי, קצוץ בערך6צ'ילי pasilla מיובש, זרע נבקעצ'ילי pasilla מיובש, זרע נבקע2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2ציפורןשום, מרוסקשום, מרוסק11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לבן hominy או pozole, סחוטלבן hominy או pozole, סחוט8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלחי ליים, לקישוטפלחי ליים, לקישוט11 קילו קישואים,זרעי חרדל טחוןזרעי חרדל טחון8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית, להשחמהשמן זית, להשחמה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי2עגבניות, לרבעיםעגבניות, לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים1בצל לבן, קצוץ בערךבצל לבן, קצוץ בערך

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינוט נואר הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות בשר. בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בשר רזים יותר הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שחתכים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגון. מרלו עמק אלכסנדר מטנזאס עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.