קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות4
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צלעות נמסות בפה שלך

צלעות נמסות בפה שלך
צלעות נמסות בפה שלך הוא חלב חינם ומספק כ 6 מנות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 10 גרם חלבון 3 גרם של שומן, וסך הכל 289 קלוריות. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לכם שיכר, צלעות בקר קצרות, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: צלעות נמסות בפה שלך, סיר איטי נמס בפה צלעות קצרות, ו להמס של בית בפה שלך צלעות ברביקיו (תנור).

הוראות

1
מניחים את הבשר לתוך סיר איטי 5 ליטר.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
מוסיפים את הסוכר החום, שום, קורנית וקמח וזורקים למעיל. מערבבים את המרק ושיכר בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
שוםשום
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
טימיןטימין
מרקמרק
איילאייל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
לשפוך על הבשר. מכסים ומבשלים נמוך במשך 8 עד 9 שעות * או עד הבשר הוא מזלג מכרז.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
4
מגישים עם פירה. * או על גבוה במשך 4 עד 5 שעות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינוט נואר הם בחירה מצוינת לצלעות קצרות בשר. בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בשר רזים יותר הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שחתכים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגון. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מקור יין נאפה עמק מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 34 דולר.
מקור יין נאפה עמק מרלו
מקור יין נאפה עמק מרלו
מרלו 2006 שלנו אינו ביישן, עם גוון גארנט עמוק וכהה וניחוחות שופעים של שחור עשירדובדבן, קסיס וציפורן. טאנינים נגישים ומשולבים ממסגרים את הפרי הכהה הנדיבטעמים ומעילים את החיך בקטיפה רכה. הגימור הארוך והפירותי, מהול בתבליני הסתיו.,מסתיים עם zing חמוציות תוסס. "זהו יין קלאסי מאוד מבציר מדהים. קחזה, מיילס!"צוחק יינן טום רינלדי, עם התייחסות לסרט לצדדים.