קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קאפקייקס מתובלים מזוגגים (קמח מחיטה מלאה לבן)

קאפקייקס מתובלים מזוגגים (קמח מחיטה מלאה לבן)
המתכון מזוגג חי-קאפקייקס מתובלים (קמח מחיטה מלאה לבן) מוכן בערך 2 שעות ו 10 דקות וזה בהחלט מדהים צמחוני ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. והוא יספק כ 12 מנות. מנה זו מכילה סביב 2 גר' של חלבון, 9 גרם של שומן, וסך הכל 185 קלוריות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מים, אבקת סוכר, וניל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: עוגות ג'ינג'ר-Spice עם ציפוי גבינת שמנת (קמח מחיטה מלאה לבן), עוגיות מקדמיה שוקולד לבן שערורייתיות (קמח מחיטה מלאה לבן), ו שיבולת שועל ועוגיות צימוקים רום מתובל עם קמח מחיטה מלאה.

הוראות

1
מחממים תנור ל-350F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים כוס אפייה נייר בכל אחד 12 כוסות מאפין בגודל רגיל.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
3
מניחים שקיות תה במים רותחים בכוס מדידה; בואו לעמוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שקית תהשקית תה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
4
הסר שקיות תה, לסחוט נוזל לתוך כוס מדידה. במידת הצורך, להוסיף מספיק מים לתה למדוד 2/3 כוס. מידה 1/2 כוס תה עבור cupcakes; עתודה הנותרים תה עבור זיגוג.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
תהתה
זיגוגזיגוג
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
5
בקערה בינונית, מערבבים קמח, אבקת אפייה, 1 כפית קינמון, מלח, זנגביל, הל וציפורן; להפריש. בקערה גדולה, לנצח סוכר מגורען וחמאה רכה עם מיקסר חשמלי במהירות בינונית, גירוד קערה מדי פעם, עד רך. לנצח ביצים 1 כפית וניל עד חלקה מעורבב. בהדרגה להכות בתערובת קמח לסירוגין עם תה 1/2 כוס עד חלקה. מלא כוסות מאפין אחד וחצי מלא.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
אבקת אפייהאבקת אפייה
הלהל
קינמוןקינמון
ונילוניל
חמאהחמאה
ציפורןציפורן
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
מלחמלח
תהתה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
ספינות מאפינסספינות מאפינס
קערהקערה
6
אופים 15 עד 20 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב במחבת 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מחבתמחבת
7
הסר מן המחבת; מקום על מתלה קירור. מגניב לגמרי, בערך 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
מחבתמחבת
8
בינתיים, בקערה קטנה, מערבבים אבקת סוכר, דאש קינמון, חמאה מומסת, 1/4 כפית וניל ומספיק תה שנותר עד עקביות טפטוף חלקה הרצויה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
קינמוןקינמון
ונילוניל
חמאהחמאה
תהתה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
טפטוף על קאפקייקס.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה או מרגרינה, מרוכךחמאה או מרגרינה, מרוכך2(יכול להיות או להרחיק)שוקולד צ'יפס חלב (חבילה מלאה)שוקולד צ'יפס חלב (חבילה מלאה)2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מחיטה מלאה זהב לבןקמח מחיטה מלאה זהב לבן1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך0(יכול להיות או להרחיק)הל קרקעהל קרקע1דאשקינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון0(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)12ריבס, קצוץ טרי או קפואתה שמור מוכןתה שמור מוכן2שקיות תה בטעם קליפת תפוז ותבלינים מתוקיםשקיות תה בטעם קליפת תפוז ותבלינים מתוקים0(יכול להיות או להרחיק)ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי11 קילו קישואים,ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחיםמים רותחים