קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

קאפקייקס שוקולד בורבון Boozy

קאפקייקס שוקולד בורבון Boozy
עוגות שוקולד בורבון עם ויסקי הן אולי הקינוח שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 362 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 20 גרם שומן. מתאים ל-24 מנות. מתכון זה מ BettyCrocker.com יש 1 אוהדים. אם יש לך קצפת, ויסקי בורבון, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. נסו עוגת גבינה בורבון עם שוקולד אלכוהולי לשניים, עוגת Bundt שוקולד ויסקי Boozy, ו עוגות שוקולד בורבון עם ציפוי קרם חמאה שוקולד וזיגוג בורבון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-350F (325f למחבת כהה או לא דביקה). בנדיבות תרסיס 24 כוסות מאפין בגודל רגיל עם ספריי בישול. הפוך את הבלילה עוגה לפי ההוראות על תיבת, באמצעות תערובת עוגה, מים, שמן, בורבון, ביצים ווניל. מחלקים את הבלילה באופן שווה בין כוסות מאפין (כשני שלישים מלאים).
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
סוכריות טיפת מסטיק מצופה סוכרסוכריות טיפת מסטיק מצופה סוכר
וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(קיבלר)(קיבלר)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
אופים 20 עד 22 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב מחבתות 10 דקות; להסיר מחבתות מתלה קירור. מגניב לגמרי, כ -30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
בינתיים, למילוי, בקערה בינונית למיקרוגל, שמנת גלידת מיקרוגל נחשפה על 1 דקה 30 שניות או עד רותחים. מוסיפים את חומרי המילוי הנותרים עד שהשוקולד נמס וחלק. במידת הצורך, מיקרוגל על גבוה 15 עד 30 שניות נוספות עד תערובת ניתן לערבב חלקה. מכסים; מקררים כ 60 דקות או עד הפצת עקביות.
מרכיבים שתצטרך
אינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
4
לקבלת ציפוי, בקערה גדולה, לנצח קרם מרשמלו, 1 חמאת כוס וודקה עם מיקסר חשמלי במהירות בינונית עד מעורבב. הכה באבקת סוכר עד פלאפי. במידת הצורך, הכה אבקת סוכר נוספת עד עקביות pipping.
מרכיבים שתצטרך
חטיפי שוקולד חלב כל אחד), שבורים לחתיכות קטנותחטיפי שוקולד חלב כל אחד), שבורים לחתיכות קטנות
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
מקלות חטיף בשר בטעם פפרונימקלות חטיף בשר בטעם פפרוני
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
5
כדי להרכיב, לחתוך צמרות את כל cupcake אופקית.
מרכיבים שתצטרך
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
6
מורחים על 1 כף מילוי על החלק התחתון של כל cupcake; להוסיף העליון cupcake. ציפוי מקטרת על צמרות קאפקייקס. ממש לפני ההגשה, לטפטף כל עוגה עם 1/2 כפית ליקר קפה.
מרכיבים שתצטרך
ליקר קפהליקר קפה
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

מרכיבים

1תיבהתערובת עוגת מזון של בטי השטןתערובת עוגת מזון של בטי השטן170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד אפייה חצי מתוק, קצוץ דקשוקולד אפייה חצי מתוק, קצוץ דק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקר קפהליקר קפה3(חוֹרֶף)ליקר קפהליקר קפה3קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרם מרשמלו jar (1 3/4 כוסות)קרם מרשמלו jar (1 3/4 כוסות)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים11 קילו קישואים,ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2(חוֹרֶף)וודקה וניל בטעםוודקה וניל בטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקויסקי בורבוןויסקי בורבון