קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות70
מגזין

קארי כבש ותרד

קארי כבש ותרד
גשו לסופר וקנו תרד לתינוק, כורכום טחון, כמון טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. נסו קארי טלה ותרד מהיר, כבש, תפוחי אדמה & קארי תרד, ו סיר קרוק גזר לבן וקארי כבש עם תרד (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הטלה לקוביות בקערה; מוסיפים את כל התבלינים יבשים וחומץ לבן לזרוק through.In סיר גדול, מחממים את השמן ומטגנים את הבצל, זנגביל טרי, צ ' ילי טרי ושום כתוש.כאשר משחימים קלות, מוסיפים את הכבש במרינדה ומערבבים היטב עד שה החל לטגן.
מרכיבים שתצטרך
חומץ לבן מזוקקחומץ לבן מזוקק
ג ' ינג ' ר טריג ' ינג ' ר טרי
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
שעועית לבנה, מושרית ומבושלת (שמור 1/3 כוס נוזל בישול)שעועית לבנה, מושרית ומבושלת (שמור 1/3 כוס נוזל בישול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים את רסק העגבניות, המניה, העגבניות החתוכות לקוביות ומיץ הלימון, מתבלים היטב במלח ופלפל.מביאים לרתיחה, ערבוב מדי פעם, ולאחר מכן להפחית לרתיחה עדינה.קוצצים את גבעולי כוסברה ולהוסיף לקארי.מבשלים כ 1 שעה, דואג לערבב כל 10 דקות בערך כדי למנוע דבק.כאשר כל הנוזל כמעט התאדה והקארי התעבה, מוסיפים את התרד והיוגורט הטבעי ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
יוגורט רגיליוגורט רגיל
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
קליפות מלימוןקליפות מלימון
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
3
מפזרים מעל עלי כוסברה קצוצים ונענע ומגישים עם אורז בסמטי.
מרכיבים שתצטרך
אורז בסמטיאורז בסמטי
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)

מרכיבים

100אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בייבי תרדבייבי תרד11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1חבורהכוסברה טרייהכוסברה טרייה1חבורהנענע טרי, קצוץנענע טרי, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גארם מסאלהגארם מסאלה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום כתוששום כתוש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה3ג'ינג'ר טרי סג'ינג'ר טרי ס" מ, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)כורכום הקרקעכורכום הקרקע700אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כבש לקוביות רזהכבש לקוביות רזה1קליפות מלימוןקליפות מלימון250אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יוגורט טבעייוגורט טבעי1גדולבצל, פרוסבצל, פרוס4ריבס, קצוץ טרי או קפוא8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1גדולאדום צ'ילה, deseeded וקצוץאדום צ'ילה, deseeded וקצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים5006 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן150אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2largesעגבניות בשלות, חתוכות לקוביותעגבניות בשלות, חתוכות לקוביות506 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות256 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ לבןחומץ לבן

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Pratsch אורגני Gruner Veltliner (1 ליטר). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
Pratsch אורגני Gruner Veltliner (1 ליטר)
Pratsch אורגני Gruner Veltliner (1 ליטר)
100% מוסמך גרונר אורגני Veltliner. יין זה הוא צמחים, טרי, ומתובל עם הערות של פלפל לבן, תפוח, והדר על החיך.