קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות29
מגזין

קארי לבן

קארי לבן
המתכון קארי לבן מוכן בערך בעוד 45 דקות. והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן אפשרות לאוהבי אוכל הודי. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 715 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 57 גר' של שומן. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. מתכון זה מ pbs.org יש 9 אוהדים. לכו לחנות ותרימו עלי ליים כפיר, אורכם של פטריות גלנגל, ארזו פטריות אנוקי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב סוכר כף היד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ליל כל הקדושים לגזור עוגיות סוכר כקינוח. נסו שום בר וקארי שעועית לבנה, שום בר וקארי שעועית לבנה, ו [סקירה-מוצר] ספידי מלזי עוף קארי (ft. A1 רוטב קארי מיידי בשר) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוסיף את שאלוט, שום, זנגביל, מלח, כוסברה, וכמון למעבד מזון ותהליך עד שיש לך משחה חלקה יחסית thats ללא כל נתחים.
מרכיבים שתצטרך
2
מפזרים כמות נדיבה של מלח על הבשר.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים סיר תחתית כבד מעל חום בינוני גבוה עד חם.
4
מוסיפים את השמן, ולאחר מכן מוסיפים את הבשר.
מרכיבים שתצטרך
5
תן את הבשר חום בצד אחד, ואז להפוך אותו וחום בצד השני.
מרכיבים שתצטרך
6
מעבירים את הבשר לקערה וחוזרים אם יש צורך להשחים את שאר הבשר.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את הדבק התבלינים לשמן החם, תוך ערבוב מתמיד כדי למנוע שריפה. לאחר ממרח התבלינים הוא מאוד ריחני (אבל לא השחמה ), מוסיפים את עלי הסיד, galangal, עשב לימון וצ ' ילי ולהמשיך טיגון עד שאתה יכול להריח את עלי הסיד.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיף את חלב הקוקוס וסוכר דקל, ולאחר מכן להחזיר את הבשר לסיר. מכסים באופן רופף עם מכסה ומבשלים בעדינות על אש בינונית-נמוכה עד הבשר מכרז (כ 1 שעה עבור עוף, 2 שעות חזיר).
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את פטריות אנוקי וחציל ומבשלים שנחשפו עד שהחציל רך והקארי מעובה מעט.
מרכיבים שתצטרך
10
הסר את עלי הסיד, galangal, lemongrass, צ ' ילי, ולאחר מכן להוסיף את השמנת.
מרכיבים שתצטרך
11
מגישים עם אורז יסמין מאודה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1-2 כפות שמן זית כתית מעולהצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ1צ'ילי ציפור ירוקה, פיצול (אופציונלי)צ'ילי ציפור ירוקה, פיצול (אופציונלי)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצילים, קלופים ואז לחתוך לקוביותחצילים, קלופים ואז לחתוך לקוביות1pack enoki פטריותpack enoki פטריות3ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 1 " אורך גלנגל2ציפורן בינוניתשום, קצוץ בערךשום, קצוץ בערך3ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 1 "אורך ג' ינג'ר טרי, קלופים קצוצים בערך1(יכול להיות או להרחיק)זרעי כוסברה טחוןזרעי כוסברה טחון0(יכול להיות או להרחיק)זרעי כמון טחוניםזרעי כמון טחונים0(יכול להיות או להרחיק)פלפל לבן טחוןפלפל לבן טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)41 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרעלי ליים כפירעלי ליים כפיר1מעקבעשב לימון, רק חלק לבן, מרוסק עם חפץ קההעשב לימון, רק חלק לבן, מרוסק עם חפץ קהה2(יכול להיות או להרחיק)סוכר דקל (אתה יכול להחליף סוכר רגיל)סוכר דקל (אתה יכול להחליף סוכר רגיל)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תחת חזיר (או ירכיים עוף), לחתוך לקוביות גדולותתחת חזיר (או ירכיים עוף), לחתוך לקוביות גדולות11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שאלוט (בערך, קצוץשאלוט (בערך, קצוץ2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
רעננות מבריקה מחמיאה לטעמים הפריכים והיבשים של אשכוליות, תפוחים ופלפל לבן בגרונר האוסטרי המצטיין הזה. היין המושלם לימי חוף, ימי פיקניק, וכל יום.