קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות14
ציון בריאות14
מגזין

קארי לקסה (קארי מי)

קארי לקסה (קארי מי)
המתכון קארי Laksa (קארי Mee) מוכן תוך כ 45 דקות, וזה בהחלט מדהים חלב חינם אפשרות לאוהבי אוכל הודי. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 14 מנות. במנה עיקרית זו יש 742 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 41g של שומן למנה. 4 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו שום, שאלוט, שמן ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב השמן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה מנגו טבעוני כקינוח. מתכונים דומים: קוקוס Laksa עם שרימפס (קוקוס-קארי מרק אטריות עם שרימפס), [סקירה-מוצר] ספידי מלזי עוף קארי (ft. A1 בשר מיידי קארי רוטב), ו עוגיות קארי טבעוניות עם ציפוי גבינת שמנת ופחית מייפל קארי.

הוראות

1
חום 1/2 כוס שמן לטגן את התבלינים עד ריחני.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים במלח, סוכר רוק ו 500 מ " ל סנטאן ומביאים לרתיחה נמוכה עד שהסוכר מתמוסס.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את שאר חלב הקוקוס, פוק הגרר, ודם חזירים, אם נעשה שימוש. כאשר המרק מגיע לרתיחה, להוסיף מלאי סרטנים ותבלינים, ואז להביא רק נקודת רתיחה.
מרכיבים שתצטרך
1
שום מטגן ומשחה צ 'ילי בשמן עד הצ' ילי מתפורר ושמן צף על פני השטח. (השתמש בזה לקישוט בעת הגשה.)
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

500אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נבטי שעועית blanchedנבטי שעועית blanched1(חוֹרֶף)belacan (ממרח שרימפס מלזי) גרגיריםbelacan (ממרח שרימפס מלזי) גרגירים200אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דם חזיר מבושל, לחתוך לקוביות (אופציונלי)דם חזיר מבושל, לחתוך לקוביות (אופציונלי)300אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר עוף מגורר ומבושלבשר עוף מגורר ומבושל110אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הדבק צ'יליהדבק צ'ילי4(חוֹרֶף)הדבק צ'יליהדבק צ'ילי600אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות קליפות / צדפות עקובות מדם (אופציונלי)צדפות קליפות / צדפות עקובות מדם (אופציונלי)1ק " גקוקוס מגורד, מעורבב עם 4 ליטר מים וסחוט עבור חלב קוקוס לשמש המניה העיקריתקוקוס מגורד, מעורבב עם 4 ליטר מים וסחוט עבור חלב קוקוס לשמש המניה העיקרית3(חוֹרֶף)זרעי כוסברהזרעי כוסברה3ראשי דיונון ספוגים במיםראשי דיונון ספוגים במים25אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה25אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שום, הלםשום, הלם2(חוֹרֶף)דשא לימון פרוסדשא לימון פרוס200אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קוביות שעועית סויה מטוגנות / פוק גרר (חצוי או לרבעים)קוביות שעועית סויה מטוגנות / פוק גרר (חצוי או לרבעים)600אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות צהובות blanchedאטריות צהובות blanched1756 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעד 200 מ עד 200 מ " ל שמן10תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'500אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סרטנים, מאודים ופגזים; להשתמש בראשים כדי להמתיק את המניה על ידי פירוק אותם עם מים 500 מ סרטנים, מאודים ופגזים; להשתמש בראשים כדי להמתיק את המניה על ידי פירוק אותם עם מים 500 מ " ל300אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)vermicelli blanched / מקלות אורזvermicelli blanched / מקלות אורז4(חוֹרֶף)מלח או לפי הטעםמלח או לפי הטעם100אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שאלוטשאלוט2(חוֹרֶף)סוכר רוקסוכר רוק1(חוֹרֶף)MSG (אופציונלי)MSG (אופציונלי)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Lubanzi Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.