קושירגיל
מוכן ב43 דק.
מנות6
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קובלר אוכמניות

קובלר אוכמניות
המתכון קובלר אוכמניות יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך בערך 43 דקות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 7 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 186 קלוריות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. 242 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד היטב כמו קינוח במחיר סביר מאוד. אם יש לך אחד 16 עוז שקית אוכמניות, תערובת פנקייק, חלב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. נסו הכל חוץ מה... קובלר אוכמניות, קובלר אוכמניות, ו הכל חוץ מה... קובלר אוכמניות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Schloss Vollrads Riesling Spatlese עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.